Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

LG Electronics lanseaza initiativa globala: „Life’s good when it’s green”

Reducerea impactului asupra mediului, dezvoltarea produselor ecologice

LG Electronics, lider global în furnizarea de produse inovatoare din domeniul electronicelor şi electrocasnicelor, anunţă lansarea iniţiativei sale „Life’s good when it’s green”, care stă la baza programului global de dezvoltare durabilă.  

Iniţiativa „Life’s good when it’s green” urmăreşte dezvoltarea durabilă prin produse cu un design ecologic şi responsabilitate faţă de mediu, prin reducerea materialelor cu grad ridicat de risc şi prin reciclarea responsabilă a electronicelor, conform celor declarate de Dr. Woo Paik, Preşedinte şi Chief Technology Officer al LG. Woo Paik a prezentat iniţiativa LG şi noua gamă de produse ecologice în cadrul CES 2009.

„Prin iniţiativa „Life’s good when it’s green”, ne bazăm pe soluţii viabile de protecţie a mediului, dezvoltând produse cu un design ecologice, asumându-ne responsabilitatea faţă de mediu, pentru a  ajuta la crearea unei lumi mai sigure şi mai curate. Ne angajăm să fim o companie responsabilă din punct de vedere operaţional şi să creăm produse care oferă nu doar un plus de valoare vieţii consumatorilor, ci încurajează în acelaşi timp un stil de viaţă responsabil faţă de mediu”, a declarat Paik.

Programele de reciclare şi de reducere a consumului de energie derulate în Statele Unite au fost prezentate în cadrul CES 2009, iar Paik va expune componentele principale pe care se bazează iniţiativa  „Life’s good when it’s green”:
* Design ecologic – Strategia LG cu privire la produsele cu design ecologic urmăreşte reducerea impactului asupra mediului pe care îl are dezvoltarea produselor, producţia şi fluxul produselor prin eficientizarea resurselor, prin reciclarea şi reducerea utilizării materialelor cu grad ridicat de risc.
* Produse ecologice – Produsele ecologice ale LG, de la televizoare HD la maşini de spălat şi telefoane mobile au un design ecologic. Aceste produse responsabile faţă de mediu au un consum redus de energie, asigură o utilizare eficientă a resurselor şi generează o cantitate redusă de deşeuri.
* Materiale cu grad ridicat de risc – LG respectă norme stricte privind managementul materialelor cu grad ridicat de risc în procesul de producţie.
* Returnare şi reciclare – LG Electronics a realizat o serie de programe de returnare şi reciclare, oferind consumatorilor posibilitatea de a returna produsele care se află în ultimul stadiu al ciclului de viaţă. Produsele sunt reciclate într-o manieră responsabilă.
* Schimbarea climaterică – LG a anunţat în cadrul CES un set de politici globale cu privire la responsabilitatea faţă de mediu, denumit „Life’s Green 2020”. Pentru a nu contribui la schimbarea climaterică globală, LG intenţionează să reducă emisiile de gaze cu efect de seră apărute în timpul procesului de producţie şi pe perioada ciclului de viaţă al fiecărui produs.
    – În procesul de producţie, obiectivul LG este acela de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră cu 150 de kilotone pe an până în 2020.
    – În ceea ce priveşte produsele, LG intenţionează să reducă emisiile de gaze cu efect de seră apărute în timpul vieţii produselor sale cu 30 megatone până în 2020.
* Lanţul de distribuţie ecologic – Acest program solicită tuturor comercianţilor LG să respecte normele naţionale şi internaţionale. LG va solicita explicit lanţurilor de retaileri să reducă/elimine utilizarea materialelor cu grad ridicat de risc pentru a ajuta la reducerea impactului asupra mediului.
* Siguranţa mediului – Politica LG de stabilizare încurajează dezvoltarea durabilă şi producţia ecologică pentru a putea eficientiza consumul de energie, a proteja mediul, a oferi siguranţă şi o viaţă mai sănătoasă.
* Comunicarea pe probleme de mediu – LG Electronics a dezvoltat un concept de etichetă ecologică proprie care certifică responsabilitatea faţă de mediu. Scopul obţinerii etichetelor ecologice este de a identifica produsele LG care sunt responsabile faţă de mediu sau pe cele cu un consum redus de energie, pentru a a conştientiza consumatorii de aspectul pozitiv al produselor LG, acela de a fi ecologice.

În Statele Unite ale Americii, iniţiativa LG „Life’s good when it’s green” cuprinde de la produse unice care reduc consumul de energie până la programe naţionale de reciclare şi programe de relaţionare cu consumatorii.

Principalele aspecte ale iniţiativei curent includ:
* Energy Star 3.0 – Gama de televizoare HD pentru 2009 au fost special concepute pentru a primi certificarea Energy Star 3.0 şi are încorporate funcţii de reducere a consumului de energie. Prin Energy Star se măsoară pentru prima dată consumul real de energie. Ca participant în programul de voluntariat Energy Star, gama de televizoare HD LG pentru 2009 este cu 30% mai eficient decât modelele necertificate.
* Economisirea inteligentă a energiei – Tehnologiile încorporate în gama de televizoare HD pentru 2009 precum Intelligent Sensor, modul „video mute”, ISFccc şi noi sisteme de control al culorii pentru un consum redus de energie.
* Programul de reciclare LG – LG a încheiat un parteneriat cu Waste Managemnt Inc. pentru colectarea, transportarea şi reciclarea produselor electronice în cadrul programului naţional de colectare din SUA, iniţiat de LG. Programul de reciclare LG oferă consumatorilor o modalitate avantajoasă şi facilă pentru reciclarea produselor electronice pe care nu le mai doresc, care au ajuns în ultimul stadiu al ciclului de viaţă sau care nu mai sunt funcţionale, prin aducerea acestora la un centru de Management al Deşeurilor, disponibil în 50 de state americane.
* LG Skychareger – În cadrul CES, Skycharger-ul LG a demonstrat o modalitate rapidă şi sigură de încărcare a bateriei telefoanelor mobile care foloseşte alte metode decât sursele de energie tradiţionale. Această staţie de încărcare a telefoanelor mobile utilizează energia eoliană şi cea solară. Cu o putere energetică maximă de 1 Kw, Skycharger-ul LG poate reîncărca până la 104 telefoane mobile pe oră şi stochează în baterie orice energie nefolosită .Staţia oferă un panou de informare care afişează un raport meteorologic funcţional, dar şi informaţii referitoare la energia generată şi consumată în interiorul staţiei. Skycharger-ul LG a fost lansat în cadrul CES 2009 ca fiind primul încărcător din gama sa existent în S.U.A.
* Electrocasnice care reduc consumul de energie – De la maşini de spălat rufe pe bază de abur, congelatoare şi până la maşini de spălat vase, produsele electrocasnice cu consum economic de energie au fost prezentate în cadrul CES 2009. Cea mai recentă inovaţie a LG, maşina de spălat rufe pe bază de abur cu capacitate mare de încărcare este printre cele mai eficiente maşini cu un consum minim de apă şi energie existente în acest moment. Maşinile pe bază de abur sunt cu 110% mai eficiente decât standardul minim impus prin lege, economisind mai mult de 8.000 de galoni de apă în fiecare an comparativ maşinile tradiţionale, fără certificare Energy Star.

Întrega gamă de produse ecologice LG a putut fi văzută în cadrul CES 2009. Pentru mai multe informaţii privind iniţiativa LG „Life’s good when it’s green” precum şi programul de dezvoltare durabilă LG, vă rugăm vizitaţi site-ul www.lge.com/about/sustainability/main.html.

Bucuresti, 14.01.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.