Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

LG deschide noi canale de comunicare in mediul online

·    O nouă promoţie online LG – „Scarlet şi Edge” – pentru televizoarele LCD Scarlet şi plasma EDGE
·    Lansarea unui canal propriu Twitter
·    Un centru media online va putea fi accesat începând cu luna august pe www.lgnews.ro

LG Electronics România a lansat o campanie online de promovare pentru noul hit în materie de televizoare LCD, LG Scarlet, LG6000, alături de inovatoarea plasmă PG6000 cu tehnologia single-layer. Cele două modele de televizoare au uimit prin excelenţă, câştigând premiul Best of Innovation 2008 Award în cadrul Consumer Electronic Show, în ianuarie 2008 la Las Vegas.  

Odată cu lansarea promoţiei online, LG deschide şi propriul canal de comunicare Twitter. Prin lansarea acestui canal, LG îşi intensifică eforturile de comunicare cu utilizatorii în mediul online, aceştia putând găsi informaţii despre cele mai recente ştiri ale companiei, lansări de produse, promoţii şi proiecte în care compania se implică. Utilizatorii se pot connecta la Twitter-ul LG accesând //twitter/lgnews. Mai mult, începând cu luna iulie noul centrul media online va pune la dispoziţie ştiri locale de interes atât pentru media, end-useri, cât şi pentru parteneri. Acesta  va putea fi accesat pe site-ul www.lgnews.ro.

Campania online „SCARLET şi EDGE” se desfăşoară în perioada 14 iulie – 08 septembrie 2008 pe microsite-ul www.lgtv.ro. În perioada promoţiei online vor avea loc 8 trageri la sorţi la care vor fi oferite succesiv 8 premii constând în câte un televizor LG Scarlet, LG6000 cu diagonala de 82 cm (32LG6000), pentru fiecare tragere la sorţi.

Mecanica promoţiei presupune înregistrarea datelor personale, bifarea răspunsului corect la 4 întrebări tip grilă şi expedierea prin email a mesajului promoţiei către 3 prieteni.

Totodată, microsite-ul oferă într-un mod atractiv informaţii detaliate despre televizorul LCD Scarlet şi plasma PG6000. acestea putând fi accesate cu uşurinţă.
Începând cu anul 2008 LG îşi propune să intensifice activităţile de promovare on-line, având ca scop susţinerea poziţionării ca brand dinamic, adaptat nevoilor consumatorului modern.

Bucuresti, 24.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.