Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

L’Estate Peroni prinde viata in Centrul Vechi din Bucuresti

Începând cu 1 august 2011, conceptul L’Estate Peroni prinde viaţă, cu ajutorul Pepper Communication, în Bucureştiul aglomerat, la intersecţia străzilor Lipscani cu Smârdan.

În această vară, iubitorii stilului de viață italian au descoperit alături de Peroni Nastro Azzurro, berea super-premium italiană numărul unu în lume, cum se trăiește cu adevărat o vară italiană – L’Estate Peroni! „La Bella Stagione”, pentru italieni, este mai mult decât un anotimp, este un eveniment. Şi, punctul său culminant este luna august când, odată cu Ferragosto, italienii se bucură din plin de vară. De obicei, italienii îşi iau o săptămână liberă, lăsând oraşele turiştilor. Ferragosto (15 august) a ajuns să simbolizeze aşadar încheierea unei perioade de muncă, începutul vacanţei, devenind momentul cel mai potrivit din an pentru a urma o filosofie de viaţă tipic italiană: il dolce far niente.

Labirintul Peroni este o mică oază de relaxare gândită ca o replică a grădinii de vară din spotul „Vivi la Vita Peroni” pentru brandul de bere din portofoliul Ursus Breweries. Elementele ce decorează spaţiul amenajat în centrul vechi sunt cele pe care le regăsim în ambientul specific italian şi conturează, ca şi spotul TV, o atmosferă aparte. Astfel, vizitatorul regăseşte băncuţe cu design de claviatură, fântână arteziană, iar pe timp de seară, un telescop menit să ofere trecătorilor posibilitatea de admira fenomenul astronomic specific lunii august: curentul de meteori Perseide.

Proiectul s-a bucurat de curiozitatea şi entuziasmul trecătorilor încă din prima zi şi va continua să fie un spaţiu de relaxare pentru doritori toată luna august şi prima parte a lunii septembrie.

Pepper Communication a implementat proiectul neconvenţional în zona atât de animată a centrului vechi, pornind de la un concept propus de Saatchi & Saatchi, agenţia de brand a Peroni.

“Labirintul Peroni a fost o provocare pe care am îndrăgit-o de la început. A prins viaţă sub ochii noştri un proiect frumos care ne-a pus la încercare ingeniozitatea logistică. Acest proiect ne-a provocat să materializăm un stil de viaţă, să-l facem accesibil oricui. De altfel, colaborarea noastră cu Ursus Breweries stă sub semnul entuziasmului că putem să aducem la viaţă poveşti proaspete şi îndrăzneţe pentru aceste branduri.”, a declarat Sorina Mihai (Managing Director, Pepper Communication).

Agenţia Pepper Communication, membră thegroup, a preluat începând cu luna aprilie 2011 implementarea proiectelor de BTL pentru patru dintre brandurile aflate în portofoliul Ursus Breweries: Peroni, Redd’s, Grolsch şi Stejar. Contul a fost câştigat în urma unui pitch, desfăşurat în mai multe etape şi la care au participat alte şase agenţii de BTL, având fiecare o experienţă solidă şi un portofoliu de clienţi vast.

Peroni Nastro Azzurro

www.peroniitaly.ro

Peroni Nastro Azzurro este berea super-premium italiană numărul unu în lume. Birra Peroni a demarat producţia de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Italia. Peroni Nastro Azzurro, cu noua imagine elegantă retro, a fost lansată la nivel mondial la începutul anului 2005. România este a doua ţară din lume, după Marea Britanie, în care a fost lansată berea Peroni Nastro Azzurro. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul URSUS Breweries, o bere blondă super-premium, cu gust proaspăt şi efervescent, disponibilă îmbuteliată (33cl & 50cl) şi draught.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell şi Miller.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participații în societăți producătoare de bere sau acorduri de distribuție pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaționale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepțională de mărci locale cu poziții de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow şi Tyskie. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.

Mai multe informații despre Ursus Breweries: www.ursus-breweries.ro

thegroup este cel mai extins şi inovator grup de comunicare din România, include agenţii specializate din domeniile creaţie, media, relaţii publice, producţie, marketing experienţial şi evenimente speciale. thegroup ocupă poziţia numărul 1 în clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifră de afaceri de 108,86 milioane euro.

Bucuresti, 12.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.