Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett & Target semneaza noua campanie Bergenbier Fresh

Leo Burnett a lansat o nouă campanie pentru Bergenbier Fresh, care invită prietenii să redescopere bucuria de a împărtăși povești frumoase și să experimenteze senzația răcoritoare oferită de Bergenbier Fresh. Campania comunică toate cele trei variante, Bergenbier Fresh Lemon, Bergenbier Fresh Grapefruit și Bergenbier Fresh Grapefruit fără alcool, care vor insoți prietenii în aventura lor din vara aceasta.

Campania Leo Burnett pornește de la ingredientele principale ale unei prietenii: bucuria de a fi mereu împreună, generozitatea și distracția. Un mix la fel de reușit ca mixul între berea Bergenbier și sucul de fructe, adică Bergenbier Fresh.

Povestea Bergenbier Fresh începe în spotul TV – care arată cum prietenii știu să găsească soluții pentru a fi împreună oriunde și oricând și pentru a duce distracția mai departe – și continuă în mediul online, în materiale dedicate la punctele de vânzare, în execuțiile outdoor, dar și în activări originale care duc van-ul Fresh din spot în mijlocul prietenilor.

“Se spune că prietenii îți știu toate poveștile. Dar prietenii adevărați le-au și trăit alături de tine. Tocmai pentru a-i încuraja să își trăiască poveștile frumoase, Bergenbier Fresh este alături de prietenii care își urmează oriunde și oricând bucuria de a fi împreună”, a declarat Irina Becher (Creative Director, Leo Burnett & Target).

"Bergenbier este brandul prietenilor adevărați, care știe la rândul său să fie mereu alături de ei, ca un adevărat prieten. Cu acest crez, Bergenbier Fresh alege să facă parte din aventura lor de vară, să le spună poveștile mai departe, răcorindu-i cu aromele sale de lămâie și grapefruit și aducându-le și noutatea Bergenbier Fresh Grapefruit fără alcool", a declarat Mihai Bonca (Director Marketing, Bergenbier S.A.).

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
– din partea Leo Burnett & Target: Irina Becher (Creative Director), Adina Bașag Teodorescu (Copywriter), Dinu Gojan (Art Director), Gabriel Avram (Graphic Designer), Victor Stroe (Planning Director), Dana Marinescu (Brand Communication Director), Alexandra Pătărlăgeanu (Brand Communication Manager), Sorin Deleanu (A/V Producer);
– din partea Bergenbier: Mihai Bonca (Marketing Director), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Ana Pușcaragiu (Assistant Brand Manager).

Bucuresti, 16.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.