Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett si iLeo lanseaza House of Fun pentru Herbal Essences

Leo Burnett Group si Procter & Gamble au lansat pentru brandul Herbal Essences campania de comunicare House of Fun. Pornind de la ideea campaniei ATL, “The Herbal Essences Great Escape”, Leo Burnett a conceput o campanie care sa faca posibila o evadare senzoriala.

„Aceasta campanie este un proiect foarte interesant pentru ca avem de-a face cu un premiu inedit. Pornind de la insight-ul ca prietenele bune vor sa locuiasca impreuna ca sa se poata distra non-stop, ar vrea sa fie cat mai in centru si cat mai aproape de facultate, ne-am gandit cum le putem transforma o experienta locativa intr-una senzoriala. Asa am ajuns la Herbal Essences „House of Fun”: 6 luni intr-o super casa renovata special pentru ele, amplasata in miezul orasului.”, explica Dan Frinculescu, Copywriter la Leo Burnett.

Avand ca punct de start 15 octombrie, campania include o comunicare masiva in mediul online pe site-ul www.herbalessences.ro semnata de iLeo si este sustinuta offline, din punct de vedere executional, de target main interest points: machete pentru print, executii OOH speciale in toata tara, insert grafic pe TV, Point Of Sale Materials si o campanie de sampling in camine si universitati.

„Mediul interactiv este de multe ori initiatorul unor relatii sau activitati in lumea reala. Relatia on-line/off-line este una dintre cele mai functionale in comunicarea de astazi, iar on-line-ul are un rol de informare si catalizare a relatiei intre brand si consumator. Herbal Essences este un brand care promite experiente senzoriale intense si acest proiect de comunicare isi propune sa livreze acest beneficiu in mod real, printr-o activitate care incepe in mediul on-line.”, a declarat Mugur Patrascu, Managing Partner la iLeo.

„Vrem ca Herbal Essences sa devina cel mai cool sampon pentru tinere. Si cum altfel sa facem asta decat indeplinind cea mai mare dorinta a adolescentelor – aceea de a trai alaturi de cele mai bune prietene momente de fun non-stop. Marea evadare Herbal Essences inseamna sa scapi de rutina, sa te muti intr-o super casa de distractie si sa petreci cele mai frumoase 6 luni din viata ta alaturi de 2 prietene. Fetele noastre se pot astepta la mari surprize de la Herbal Essences atat pe parcursul concursului cat si dupa mutarea lor in casa”, explica Raluca Mihailescu Brand Manager Communication Planner Herbal Essences.

Din partea P&G Romania, s-au implicat in aceasta campanie: Raluca Mihailescu – Brand Manager Communication Planner Herbal Essences, Andrea Ivascu – Assistant Brand Manager Herbal Essences, Adelina Rusu – External Relations. Echipa Leo Burnett implicata in proiect este formata din: Carmen Tiderle – Director Creatie, Elena Ionita – Strategic Planning Director, Dan Frinculescu – Copywriter, Radu Pop si Raluca Bararu – Art Director, Andreea Boaca – Brand Communication Director, Danina Arsene – Brand Communication Manager, Laura Aldea – Project Manager si Razvan Pricop – Production Director. Din partea iLeo, Andrei Dobrescu – Art Director si Anca Predus – Brand Communication Manager. De asemenea, partea de event a fost asigurata de Ioan Big – Managing Director la Event Plus – agentie partenera a Leo Burnett.

Bucuresti, 26.10.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.