Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett si Cris-Tim au invatat ce inseamna « Ocrotirea »

« Ocrotirea » este noua campanie de imagine pentru marca Cris-Tim care lanseaza pe piata de mezeluri salamurile ambalate Gust+. Campania consta in spot tv, printuri, POSM-uri si activitati in-store.

Fie ca a fost vorba despre o fetita draguta pe care mami o invata sa pronunte „salam sasesc” sau un spot plin de caldura precum „Steluta”, Cris-Tim s-a adresat parintilor iubitori, fiind brandul care ii intelege pe acestia, invata de la ei si ii sustine in rolul lor.  Astfel, o data cu venirea verii, Cris-Tim, lider pe piata mezelurilor, invata de la parintii grijulii ce inseamna ocrotirea, oferindu-le acestora aceleasi salamuri acum ocrotite intr-un ambalaj protector. Cu aceasta ocazie, Leo Burnett realizeaza noua campanie de imagine Cris-Tim, „Ocrotirea”,  care continua directia strategica a brandului.

“Noua campania trebuia integrata si declinata sub ideea umbrela: bucuria de a fi parinte. <<Joy of parenting>> a capatat noi valente si explicatii prin fiecare executie: educatie (Salam Sasesc), grija (Steluta).”, explica Eugen Ioana – Category Department Manager la Cris-Tim.
„Pentru a comunica ambalarea salamurilor fiert-afumate am ajuns la concluzia ca aceasta campanie este foarte potrivita pentru a prezenta o noua fateta a bucuriei de a fi parinte (joy of parenting) si anume OCROTIREA. In acest sens am continuat modul de comunicare emotional, dar au fost introduse si puternice elemente rationale”, completeaza  Cristian Ungureanu – Marketing Director la Cris-Tim.

Campania „Ocrotirea” prezinta un nou episod din viata parintilor si se bazeaza pe un adevar puternic despre acestia: “Parintii pot fi uneori (sau sunt de cele mai multe ori) supraprotectori.

Ideea de a nu-ti mai avea copilul sub control impinge la reactii usor exagerate precum casca de piscina, ochelarii, colacul de salvare si pernutele la maini, desi zona clar delimitata de “balaceala” era malul.

„Cea mai mare provocare a noii campanii a fost gasirea unei solutii care sa continue strategia anterioara si care sa comunice inovatia extrem de benefica, dar in acelasi timp curajoasa, pe care clientul nostru a asumat sa o faca. Intr-o  categorie aproape neobisnuita cu produsele “ambalate” si in care decizia la raft se ia in functie de experienta cu produsul, raspunsul a venit chiar de la cei carora ne adresam: parintii.”, explica Raluca Borascu – Strategic Planner la Leo Burnett.

Campania s-a lansat pe data de 8 iunie si se va desfasura timp de o luna pe urmatoarele canale de comunicare: TV (Antena 1, Romantica, Antena 2, TVR 1, TVR 2, Realitatea TV, B1 TV, National TV, National Geographic, Hallmark, Kanal D si N24), presa scrisa (in publicatiile gastronomice si cele dedicate femeilor), materiale la punctele de vanzare (postere si spot TV in-store) precum si degustari de produse in principalele lanturi de retail.

„Nu am vrut sa fim exagerati, gesturile de ocrotire ar trebui sa fie recunoscute de parinti. Daca nu toate… macar unele. Daca nu le-au facut, macar s-au gandit la ele.”, afirma Dana Cristea – Copywriter la Leo Burnett. „Ni s-a parut memorabil vizual sa alegem gesturi de ocrotire care implica ADAUGAREA unor elemente care sa-i faca pe parinti sa fie mai impacati: <<da, intri in bazin, dar sunt SIGUR ca stai la suprafata>>, <<da, te duci sa inveti sa patinezi, dar sunt sigura ca esti protejata daca te impiedici>>, <<da, ai voie sa pleci la derdelush, daca stiu eu ca esti suficient de gros imbracat>>, <<sa fiu eu linistita ca nu iesi afara cu parul ud dupa baie, sa nu racesti>>, <<chiar daca e senin, vremea e capricioasa. Mai bine sa fii ferit!>>”, continua Dana Cristea.

Echipa Leo Burnett & Target care a contribuit la realizarea campaniei este formata din: Raluca Borascu – Strategic Planner, Razvan Matasel – Head of Planning, Dana Cristea – Copywriter, Raluca Frinculescu – Art Director, Emilian Arsenoaiei – Director de Creatie, Tudor Cuciuc – Director de Creatie, Andreea Boaca – Brand Communication Director, Ana-Maria Ivanescu – Brand Communication Manager, Marina Olteanu – Brand Communication Manager, Sorin Deleanu – A/V Production Manager, Laura Georgescu Baron – A/V Production Director, Sebastian Georgescu – DTP si Delia Danu – Operational Group Traffic Manager.

Din partea Cristim s-au implicat in realizarea campaniei: Gabriel Alexandru – Vicepresedinte, Cristian Ungureanu – Marketing Director, Eugen Ioana – Category Department Manager si Anca Ivanciu-Tiron – Category Manager, Andreea Calin – Events and Promotions Manager.

Productia a fost asigurata de SAGA Film cu post productie semnata de HiFi Production. Spotul a fost regizat de Eduardo Vasquez, iar partea de animatie a fost realizata de Vlad Ioachimescu – Animation/3D Artist.

Bucuresti, 23.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.