Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett semneaza noua campanie Bergenbier pentru parteneriatul cu Liga 1

Agenția de publicitate Leo Burnett semnează o nouă campanie de comunicare pentru Bergenbier. Desfășurată în perioada 10 septembrie și 8 noiembrie, campania duce mai departe tradiția relației dintre brandul Bergenbier și fotbal, de această dată din perspectiva parteneriatului cu Liga 1 de Fotbal. Un spot TV, materiale clasice la punctele de vânzare și o promoție specială desfășurată pe Facebook (dezvoltată de iLeo, agenția de publicitate digitală a grupului Leo Burnett) sunt principalele componente ale campaniei.

„Ajunși deja la a patra campanie comunicată prin intermediul Organizației Bărbaților din România, în această toamnă vrem să aducem un zâmbet pe fețele tuturor celor care înțeleg că fotbalul este o pasiune care ne consumă pe toți indiferent de vârstă, sau de locul în care ne aflăm. Iar cum Bergenbier este „Berea fotbalului Românesc”, se va afla mereu alături de microbiști indiferent de scorul de pe tabela de marcaj. Pentru a lărgi zâmbetele și mai mult, aplicația dezvoltată pe Facebook special pentru fanii Ligii 1 le aduce acestora săptămânal premii de suporter adevărat. Tot ce trebuie să facă este să bea un Bergenbier.” a declarat Marko Njavro, Marketing Director Bergenbier SA.

“În tonul deja caracteristic berii bărbaților, spotul TV îi arată pe câțiva dintre ei trăind pasiunea pentru fotbal așa cum știu mai bine. Limbajul colorat a fost însă înlocuit cu eufemisme haioase, pentru ca spotul să nu fie cenzurat, dar să își păstreze savoarea pentru bărbatul român care se regăsește în continuare în secvențele pitorești.” a declarat Irina Becher, copywriter la Leo Burnett.

Echipa Leo Burnett&Target care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Carmen Tiderle (Director de creație), Irina Becher (copywriter,) Florina Moisi (Art director), Angela Teodorescu (Account Manager), Alexandra Patârlăgeanu (Account Executive) și Petronela Ionescu (Account Director), iar din partea agenției iLeo: Mugur Păstrașcu (Managing Partner) și Anda Lazăr (Account Director).

Din partea Bergenbier s-au implicat în realizarea campaniei: Marko Njavro (Marketing Director), Radu Dumitrescu (Senior Brand Manager) și Mihai Mihaescu (Junior Brand Manager).

Spotul TV a fost realizat în colaborare cu regizorul argentinian Tano Celentano și casa de producție Family Film.

Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks și 2 Parale fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.

Bucuresti, 12.09.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.