Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett semneaza cea mai recenta campanie Petrom

„Drumul performanței e important pentru noi toți”

Leo Burnett semnează cea mai recentă campanie de comunicare pentru Petrom, desfășurată în perioada 7 septembrie – 3 noiembrie. Campania își propune să trezească în fiecare român dorința de a face performanță, prin conștientizarea impactului pozitiv pe care îl au faptele fiecăruia dintre noi în viața noastră și în societatea în care trăim. Împreună putem determina schimbarea în bine mult așteptată, alegând drumul performanței și urmând exemplele din jurul nostru. Petrom, cea mai mare companie din România și principalul investitor în domeniul energetic, face eforturi susținute împreună cu partenerii și furnizorii săi pentru a însufleți dorința de performanță și a genera efecte pozitive pentru noi toți.

Petrom alege să vorbească despre faptele sale și despre efectele pozitive ale demersurilor făcute cu responsabilitate, profesionalism și cu gândul către viitor, creând adevarate surse de inspirație pentru noi toți.

„Avem încredere în impactul pozitiv pe care fiecare îl poate avea față de cei din jur, față de societate și țara în care trăim. Și ne dorim ca prin faptele noastre, ale partenerilor și furnizorilor noștri să ducem mai departe acest gând, să îi inspirăm pe ceilalți pentru a determina împreună schimbarea în bine.” a declarat Iliana Stanculet, Corporate brand manager Petrom.

“Campania Petrom este discursul asumat al unui lider care știe să încurajeze și își dorește să îi inspire pe cei din jur, care își propune să declanșeze comportamente menite să producă o schimbare în bine. Și face asta într-un mod firesc și asumat, pentru că e ceva ce aplică în acțiunile sale în fiecare zi.” declara Petronela Ionescu, Brand communication director Leo Burnett.

Pe lângă spotul TV, care folosește vocea lui Florin Piersic jr. pentru a aduce discursul Petrom mai aproape de români, campania este dezvoltată și în mediul online și în print.

Echipa Leo Burnett&Target care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc, Andreea Ghenoiu, Ioana Avram (creație), Petronela Ionescu, Alexandra Pătârlăgeanu (client service) și Sorin Deleanu (producție).

Din partea Petrom s-au implicat în realizarea campaniei: Dan Pazara (Director Comunicare –Communications & Sustainability Department), Iliana Stănculeț (Corporate Brand Manager – Communications & Sustainability Department), Mădălina Solomon (Corporate Branding & Advertising – Communications & Sustainability Department).

Bucuresti, 10.09.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.