Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett Romania este din nou in finala la Cannes

Leo Burnett Romania este pana acum singura agentie romaneasca care a ajuns pe lista scurta a Festivalului International de Publicitate de la Cannes. Daca acum 2 ani, Leo Burnett era finalista la sectiunea Film, cu doua dintre spoturile campaniei Elite "Pregateste-te sa fii bogat!", iata ca de data aceasta Agentia Anului din ultimii trei ani ajunge in finala Media Lions, cu lucrarea de media neconventionala Prigat "Extra Energy". Este vorba despre plasarea unor sticle de Prigat in interiorul magazinelor Altex, ca alternativa la noile electrocasnice. Cand ai multa energie, un evantai este mai bun decat un aparat de aer conditionat, o matura este mai buna decat un aspirator iar un tel devine mai performant decat un mixer de bucatarie.

"Ma bucura mult acest nou shortlist la Cannes. Dovedeste mai multe lucruri. In primul rand, ca Leo Burnett Romania este cu adevarat cea mai buna agentie din tara, dovada performantele constante de la festivalurile interne si internationale, singurele masuri obiective ale creativitatii puse in slujba business-ului pe care le poate primi o agentie. Fie ca este vorba de Effie, Ad’Or, Portoroz, Clio sau Cannes.

In al doilea rand, ma bucur pentru Prigat. Un brand local, tanar si curajos, care confirma inca o data ca merita sa fie cel mai premiat brand din Romania. Iar dincolo de recunoasterea creativa, Prigat a luat Effie doi ani la rand si a devenit lider de piata pe segmentul sau. Inca o dovada, daca mai era nevoie, ca publicitatea premiata vinde. Si vinde bine.

In al treilea rand, ma bucur sa vad cum exact aceleasi idei sunt recunoscute atat la Ad’Or, unde Prigat a castigat anul acesta Campania Anului, cat si la Portoroz, unde ne-a adus un Golden Watch si iata, acum, la cel mai important festival de publicitate din lume, marele Cannes. Asta inseamna ca Ad’Or functioneaza, exact asa cum spunem de ani de zile si ca juriile internationale competente vad cam la fel ideile bune.

In fine, sunt fericit ca Leo Burnett dovedeste inca o data ca nu este o agentie "de printuri si spoturi dupa reteta", ci o agentie care gandeste si executa campanii de brand de 360 grade, care isi cunoaste si isi surprinde publicul tinta, in fine, o agentie care face in loc sa vorbeasca.

Miercuri vom afla daca vom aduce primul Leu in Romania. Nu stiu cate agentii romanesti au trimis lucrari la sectiunea Film, ai carei finalisti se vor cunoaste abia vineri, dar multa bafta tuturor!" a declarat Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director Leo Burnett.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si
creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului  in ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.