Leo Burnett Romania a desemnat castigatoarea bursei oferita la finalul editiei 2005 a Olimpiadelor Comunicarii
In finalul editiei 2005 a Olimpiadelor Comunicarii, agentia de publicitate Leo Burnett Romania a incheiat procesul de intervievare pentru acordarea bursei in departamentul de Strategie al companiei. Aceasta bursa va dura 3 luni cu posibilitatea angajarii permanente a castigatorului – dupa terminarea acestei burse.
Razvan Matasel, Research&Strategic Planning Director la Leo Burnett a selectat in urma prezentarii finale de la Olimpiadele Comunicarii 3 echipe. Au urmat apoi mai multe nivele de discutie: interviuri de grup cu intreaga echipa si interviuri individuale cu cei care si-au declarat intentia si care au fost considerati potriviti pentru aceasta pozitie.
"Am cautat o persoana care sa aiba in primul rand pasiune pentru advertising si care sa vada dincolo de forma, care sa vorbeasca cu entuziasm despre pozitionari, mesaje esentiale si insight-uri. Modul in care si-a educat pasiunea a constituit de asemenea un criteriu foarte important in procesul de selectie.
Pozitia de junior in planning nu prea exista. Oamenii ajung in planning dupa cativa ani de experienta in domenii conexe: client service, media, marketing si chiar creatie.
De aceea m-a interesat ce a citit dar mai ales cum a citit, ce cunostinte de marketing si de cercetare de piata detine.
De aceea m-a interesat ce a citit dar mai ales cum a citit, ce cunostinte de marketing si de cercetare de piata detine.
Si nu in ultimul rand am cautat un om care sa impartaseasca valorile Leo Burnett, spiritul de competitie si de invingator."
Persoana selectata se numeste Raluca-Eugenia Borascu si este studenta in anul II la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy". Raluca a obtinut locul III la proba “Advertising” in cadrul Olimpiadelor Comunicarii din acest an si locul I la concursul Cannes Predictions organizat pe site-ul Leo Burnett in 2004.
Leo Burnett incurajeaza prin acesta initiativa proiectele acelor studenti care doresc sa imbratiseze o cariera in publicitate.
Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Romanian Design Week: între 24 mai și 2 iunie publicul va admira 9 expoziții internaționale în cadru...
IARMAROC la Sat: Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metod...
DevTalks Romania celebrează 10 ani de ediții reușite pe 29-30 Mai la Romexpo, B1
Începe The Book Pitch. Alegerea cititorului, ediția 2024
Laureații Galei Premiilor Radio România Cultural 2024
VINIMONDO prezintă cea de-a doua ediție a evenimentului World Of Wines (WOW), alături de cele mai ma...
FOXFINDER de Down King, o nouă premieră pe țară la Teatrul EXCELSIOR din București
METAL SHOW & TIB 2024: cel mai mare târg tehnic din România se pregăteşte de deschidere!