Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett organizeaza a patra editie Cannes Predictions

Cea de-a patra editie a evenimentului Cannes Predictions initiat si organizat de Leo Burnett Romania se va desfasura in parteneriat cu Business Media Group, in cadrul editiei Strategic 2005, eveniment dedicat publicitatii, marketingului si comunicarii si va avea loc in data de 14 iunie, ora 18.30, la World Trade Center Bucuresti, Sala New York.

Leo Burnett Romania ofera si in acest an publicului larg posibilitatea de a-si exprima preferintele si a-si verifica capacitatea de analiza publicitara.

Astfel, alaturi de evenimentul propriu-zis din 14 iunie, unde accesul se va face pe baza de invitatie, Leo Burnett va ofera posibilitatea de a vota incepand cu 15 iunie pe site-ul www.leoburnett.ro/cannesprediction creatiile pe care le considerati castigatoare la Cannes Lions.

Evenimentul “Cannes Predictions” a fost organizat pentru prima oara in 1986 de catre Leo Burnett Chicago pentru angajatii sai si a fost transmis mediei de specialitate. De-a lungul anilor, aceasta caseta a devenit o traditie mult asteptata, ce informa presa si liderii industriei de publicitate despre spoturile TV care aveau cele mai mari sanse sa castige premii la festivalul “Cannes Lions”.

Evenimentul propriu – zis consta in vizionarea celor mai bune 50 de spoturi TV si alegerea acelora care sunt pretendente la marele premiu.. Participantii la acest eveniment.fac predictii asupra celor mai bune 20 de spoturi care au sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes. Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat.

Astazi, caseta “Cannes Prediction” este vizionata in primele doua saptamani ale lunii iunie in peste 20 de tari, raspandind misiunea Leo Burnett de a impune standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate.

Incepand din 2002, Leo Burnett Romania organizeaza anual “Cannes Predictions” si in tara noastra, dorind sa ofere celor pasionati de publicitate posibilitatea de a vedea cele mai bune creatii din lume de la ultimul Cannes.

In ceea ce a devenit deja o traditie, Leo Burnett Romania premiaza castigatorul concursului ”Cannes Predictions” din acest an cu un sejur la Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, Golden Drum Festival., din luna octombrie. Leo Burnett va desemna castigatorul acestei editii Cannes Predictions in saptamana 27 iunie –3 iulie.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.