Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett lanseaza LeoShe

un program de cercetare dedicat femeilor

Departamentul de Strategie al Leo Burnett & Target a facut astazi cunoscute rezultatele studiului InsideOut – o prima cercetare dintr-un amplu proiect de research calitativ dedicat exclusiv femeilor.

Realizat sub forma unui complex set de interviuri individuale, InsideOut are un subiect inedit, anume relatia dintre femei si gentile lor. Continutul, rolul si semnificatiile atribuite acestor accesorii au fost prezentate prin intermediul unui raport facut public si pe site-ul www.leoshe.ro/insideout/ – disponibil incepand cu 8 martie.   

„Am incercat sa fim creativi incepand cu tematica studiului. Eram in cautarea unui subiect care sa poata genera insight-uri valorificabile de cat mai multe dintre marcile cu target feminin pentru care lucram si, la fel de important, suficient de interesant pentru a declansa avalansa de confesiuni asociata cu o discutie ”intre femei”. Ne doream mai mult decat un interviu, fie el si in profunzime, ne doream sa putem face analize bazandu-ne nu doar pe discursul respondentelor, ci si pe observatie.  Geanta ca subiect a indeplinit in mare masura toate aceste cerinte” , explica Elena Ionita, Strategic Planner la Leo Burnett,  motivul alegereii acestui subiect neconventional.

InsideOut reprezinta, insa, doar primul studiile pe care departamentul de strategie Leo Burnett le va desfasura in cadrul proiectului  LeoShe. Pornit de la importanta femeii din perspectiva puterii si deciziei de cumparare, proiectul LeoShe are in vedere cercetari inovative vizand exclusiv publicul feminin.

„Daca vrei sa ai un output creativ trebuie sa incepi prin a fi creativ la inceputul procesului, adica in cercetare. Daca faci cercetare cliseu, cu aceleasi tehnici proiective si acelasi plictisitor ghid de discutie vei ajunge la campanii cliseu. Si daca vrei sa intelegi consumatorul si sa te lasi inspirat de el trebuie sa-i intri in minte, in viata si in suflet prin abordari inovatoare, interesante si surprinzatoare.” explica Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning,  ratiunea din spatele initierii proiectului LeoShe.

Bucuresti, 7.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.