Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett Group lanseaza conceptul „Cooltronic” pentru P&G

Cu ocazia lansarii noului produs Head & Shoulders Moisturising Scalp Care, Leo Burnett, iLeo si Procter & Gamble scot la rampa o campanie neconventionala de comunicare, derulata in mediul online, in luna iunie.

Pornind de la beneficiul produsului, campania prezinta publicului conceptul de Cooltronic – prima masina automata de spalare a parului, prin intermediul unui videobanner interactiv.

„Targetul Head & Shoulders este eterogen si foarte deschis la nou si vroiam sa-l surprindem intr-o maniera atipica, fara sa exageram cu „vanzarea” produsului. De aceea, ne-am propus mai degraba sa initiem userii intr-o experienta interesanta, care exploateza la maxim potentialul mediului online. Cooltronic a devenit astfel o idee neobisnuita, indrazneata pe care colegii de la P&G au sprijinit-o inca de la inceput.”, explica Anca Predus, Brand Comunication Manager la iLeo.

„Ideea a fost simpla: n-ai nevoie de nimic complicat ca sa ai un par frumos si un scalp sanatos. Asa am inventat Cooltronic 2010, o masinarie exagerat de perfomanta si exorbitant de scumpa dar de care, gratie noului Head & Shoulders, n-am avea nevoie chiar daca ar exista”, explica Carmen Tiderle, Creative Director la Leo Burnett.

„Internetul a devenit un mediu nelipsit in comunicarea cu consumatorii nostri, dar, in acelasi timp, este un mediu aglomerat de foarte multe mesaje si vizualuri. De aceea, am cautat noi cai prin care sa atragem atentia consumatorului, sa ii prezentam mesaje de brand intr-o maniera amuzanta si atractiva, sa il implicam in experienta de brand. Ideea «Masina de spalat pe cap Cooltronic 2010» este una revolutionara, diferita fata de tot ceea ce gasim in prezent in online si cu un mare potential viral.”, explica Andrea Ivascu, Assistant Brand Manager Head&Shoulders.

Practic, prin intermediul unui video banner interactiv, utilizatorului de internet ii este prezentat revolutionarul produs Cooltronic, intr-o „conventie” de teleshopping. Insa, aceasta masina de spalat pe cap este, de fapt, un pretext pentru a introduce noua versiune Head & Shoulders Moisturizing Scalp Care, ce preia cu succes toate atuurile unei astfel de gadget in materie de ingrijire a parului. In cadrul bannerului, utilizatiorul are apoi ocazia sa se distreze cu unul din jocurile propuse de cele doua gazde ale teleshoppingului: mima si X – 0. Fiecare victorie este rasplatita cu un dans.

Din partea P&G Romania, s-au implicat in aceasta campanie: Raluca Mihailescu – Brand Manager, Andrea Ivascu – Asistant Brand Manager. Echipa Leo Burnett care si-a adus contributia la derularea programului este formata din: Andreea Boaca – Brand Communication Director, Diana Alexa – Brand Communication Manager, Andra Tivichi – Brand Communication Project Manager, Carmen Tiderle – Creative Director, Elena Ionita – Strategy Director, Adrian Constantin – Copywriter, Sorin Deleanu – Producer. Din partea iLeo, s-au implicat: Anca Predus – Brand Comunication Manager, Andrei Cucoanes – Art Director, Robert Diaconeasa si Marius Ilie – programatori.

Bucuresti, 07.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.