Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett: Aur pentru Secunda – viata la Festivalul Golden Drum

Agenția de publicitate Leo Burnett a câștigat Aurul în cadrul festivalului de publicitate Golden Drum pentru “Secundă – viață”, la categoria Innovative Campaigns, secțiunea Multi Channel. Desfășurat în perioada 2-5 octombrie 2012, Festivalul de la Portoroz (Slovenia) răsplătește cele mai creative proiecte publicitare, fiind cea mai importantă competiție de acest fel din Europa Centrală și de Est. Festivalul a adunat anul acesta mai mult de 1400 de lucrări înscrise.

“Secundă – viață” este un mecanism inovator de strângere de fonduri conceput de Leo Burnett, care constă în cedarea contravalorii difuzării media a unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Pentru prima sa ediție, “Secundă – viață” a fost pusă în slujba Fundației Mihai Neșu. 

„Secundă – viață este o idee care schimbă felul în care publicitatea se implică în viețile oamenilor. Mă bucur enorm că reușim să ajutăm cauza lui Mihai Neșu și că o idee românească este recunoscută și apreciată internațional. Dovada că o idee locală poate avea impact peste tot în lume este că în acest moment primim cereri din rețeaua Leo Burnett de a implementa Secundă – viață și în alte țări din Europa și Asia.” a declarat Victor Stroe, Planning Director Leo Burnett.

Campania de strângere de fonduri pentru Fundația Mihai Neșu prin mecanismul “Secundă – viață” a fost inițiată și susținută de Gazeta Sporturilor. Primele mărci care au acceptat să se alăture acestei idei au fost Gazeta Sporturilor și AXA Asigurări. Pentru detalii suplimentare despre program, vă rugăm accesați //www.secunda-viata.ro/.

Din partea Leo Burnett, echipa care s-a implicat în realizarea “Secundă – viață”: Victor Stroe (Planning Director), Liviu Toader (Art Director), Irina Becher (Copywriter) și Diana Alexa (Brand Comm Manager), iar din partea Gazetei Sporturilor: Andreea Mira (Marketing Director) și George Stucan (PR Coordinator).

În plus, în cadrul competiției de anul acesta, rețeaua Leo Burnett a câștigat premiul Golden Net, distincție acordată celei mai bune rețele de publicitate din Europa Centrală și de Est.

Bucuresti, 08.10.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.