Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett aprinde „lumini in noapte

Pe 20 mai, pentru a doua oara la noi in tara, s-a desfasurat evenimentul de talie europeana intitulat “Noaptea Muzeelor”. Leo Burnett este agentia care s-a ocupat, si in acest an, de campania pentru Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa". 

Tema evenimentului din acest an a fost “Lumini in noapte” si s-a concentrat in jurul speciilor bioluminescente.  Pastrand ideea Antipa ‘’Nu se uita usor”, Leo Burnett a conceput o noua campanie promovata prin intermediul executiilor citylights, print, radio si  internet, care a atras peste 4600 de vizitatori.

Ema Prisca, Senior Copywiter la Leo Burnett explica:” Expozitia nocturna de animale luminescente de la Antipa ne-a ingaduit sa ne jucam cu multa placere in jurul "luminii". Asa se face ca neoanele bus shelterelor, destinate sa anunte evenimentul, s-au descurcat de unele singure (pentru prima data in viata lor), aranjate fiind de spray-urile, markerele si entuziasmul lui Ghica si Mihai. Formele de specii luminescente aplicate direct pe neoane si vizibile in intuneric au asigurat comunicarea evenimentului pe partea de outdoor. Si pentru ca am vrut sa aducem si in radio "lumina", am reusit sa exploatam display-ul radioului de masina, pe care ascultatorul a vazut la un semnal precis cuvinte latinesti, adica nume de specii luminescente. Printul reinterpreteaza promisiunea Antipa "Nu se uita usor" in contextul temei expozitiei din acest an.”

Din partea Muzeului de Istorie Naturala „Grigore Antipa” s-a implicat in realizarea proiectului doamna Dr.Aurora Stănescu, director departament Relatii Publice, Marketing Cultural & Programe Educationale.

Echipa Leo Burnett si Starcom care a participat la implementarea campaniei Noaptea Muzeelor este alcatuita din : Ghica Popa – Art Director, Ema Prisca – Senior Copywriter, Laura Leonte – Junior Copywriter, Mihai Costache – Junior Copywriter, Diana Oanţă – Brand Communication Manager, Irina Damian – Junior Brand Communication Executive, Tudor Cuciuc – Fotograf, Sorin Deleanu – A/V Production Manager, Şerban Goran – Direct Communication Manager, Renata Cosmatos – OOH Manager.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si
creatie din Romania.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.

Bucuresti, 30.05.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.