Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Leo Burnett a intrat, din nou, in finala Euro Effie

Leo Burnett a reusit inca o data sa confirme ca este agentia cu cea mai buna creatie si strategie din Romania, fiind din nou finalista la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional.

Astfel, Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care a fost nominalizata de 3 ori la Euro Effie si care a adus in tara un Bronz de la editia din 2007 a aceluiasi festival. Campania cu care Leo Burnett a obtinut nominalizarea anul acesta este “Best from Traditions”, conceputa pentru brandul Wash & Go, din portofoliul Procter & Gamble.
“Best from Traditions” a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata cu success in alte 8 tari din Balcani, printre care Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Albania.

“Leo Burnett continua sa exporte eficienta, iar aceasta campanie o dovedeste. Mizam pe campania <<Best from Traditions>> dupa succesele pe care le-am avut la APG Awards si dupa confirmarile de la Effie Romania”, a declarat Razvan Matasel, Head of Planning la Leo Burnett Romania.

“Este extraordinar faptul ca toate campaniile cu care Leo Burnett a fost nominalizata la Euro Effie sunt concepute pentru branduri ale Procter & Gamble – unul dintre cei mai vechi si mai dragi clienti ai nostri. Impreuna, am creat povesti de success, recunoscute pe plan international, la Euro Effie: campania <<Fruity Power>> pentru Wash & Go – in 2005, campania <<Tide pentru Supermame>>, pentru Tide in 2007 si acum, din nou Wash & Go”, a declarat Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett.

Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania finalista este formata din:
Elena Ionita – Strategic Planner, Miruna Antonescu – Junior Strategic Planner, Monica Roca – Junior Brand Communication Executive, Claudia Maxim – Brand Communication Supervisor Balkans, Oana Niculescu – Brand Communication Director Balkans, Dana Cristea – Copywriter, Smaranda Nemethi – Art Director, Emilian Arsenoaiei – Co-Creative Director, Sorin Deleanu – A/V Production Manager.

Din partea P&G a participat la campanie, Raluca Mihailescu – Assistent Brand Manager, Maria Pichiu – Brand Manager, Adriana Ionescu – Associate Marketing Director, Ilan Nacash – Marketing Director.

Jurizarea lucrarilor finaliste va avea loc la sfarsitul lunii iunie, urmand ca premiile Euro Effie Awards 2008 sa fie decernate in luna septembrie.

Bucuresti, 10.06.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *