Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lenovo a devenit oficial cel mai mare producator de PC-uri din lume

Potrivit celor mai recente studii de piaţă raportate astăzi de IDC şi Gartner, Lenovo a devenit cel mai mare furnizor de PC-uri din lume. IDC a raportat că Lenovo a ajuns la o cotă de piaţă globală de 16.7% în al doilea trimestru al anului 2013, în creştere faţă de cota de 15.0% a aceluiaşi trimestru din anul trecut, 2012. De asemenea, Gartner a anunţat că Lenovo a ajuns la o cotă de piaţă globală de 16.7% în al doilea trimestru al anului 2013, după ce în aceeaşi perioadă a anului 2012 deţinea o cotă de piaţă de 14.9%. Este pentru prima dată când Lenovo a devenit cu certitudine lider global în producţia de PC-uri, conform ambelor raportări acceptate la nivel internaţional.

Preşedintele şi CEO-ul Lenovo, Yang Yuanqing, a declarat:

“Suntem mândri că Lenovo a devenit liderul incontestabil al producătorilor de PC-uri. Le suntem recunoscători clienţilor noştri şi echipei noastre globale pentru acest succes. Chiar şi pe cea mai dură piaţă de PC-uri din toate timpurile, Lenovo nu doar că a câştigat cotă de piaţă, ci ne-am şi îmbunătăţit constant profitabilitatea şi am introdus în permamenţă produse inovatoare pentru fiecare segment de piaţă. Bătălia pentru conducerea acestei pieţe va avea cu siguranţă noi evoluţii. Dar am toată încrederea că există în continuare spaţiu substanţial pentru creştere profitabilă şi inovare pe piaţa globală a PC-urilor.”

“Piaţa PC-urilor este în schimbare, dar ea continuă să reprezinte o oportunitate de 200 miliarde USD. Lenovo reuşeşte să îşi adjudece o parte mai mare din această oportunitate decât competitorii noştri pentru că a construit un sistem extrem de echilibrat în ultimii 4 ani. În zonele pe care le controlăm în mod tradiţional – China şi segmentul global al PC-urilor consumer – am continuat să câştigăm cotă de piaţă şi să construim surse durabile de profit. Între timp, am construit un sistem de scală şi ne-am îmbunătăţit profitabilitatea pe pieţele emergente globale (unde suntem lideri) şi pe piaţa globală a PC-urilor consumer (locul doi la nivel global). Echilibrul între creştere şi profitabilitate pe toate segmentele Lenovo este scopul nostru în continare.”

“Conducerea în segmentul PC-urilor este doar o etapă dintr-o călătorie mai lungă, pentru a deveni un adevărat lider pe piaţa “PC Plus” care include tabletele, telefoanele şi televizoarele inteligente şi alte dispozitive inteligente şi conectate. Am făcut deja paşi importanţi în acest sens. Suntem în prezent pe locul trei în clasamentul producătorilor de dispozitive inteligente (“Smart Connected Device”) din lume. Prin urmărirea în continuare a reţetei noastre de succes – o strategie clară, produse inovatoare, o execuţie impecabilă şi o echipă globală variată – am încredere că vom putea continua să obţinem o creştere profitabilă în segmentul nostru de bază, şi să avem în timp acelaşi succes şi pe dinamica piaţă PC Plus.”

Directorul general al Lenovo Romania şi Bulgaria, Aurel Neţin, a declarat:

“Într-o piaţă IT foarte competitivă, Lenovo a devenit numărul 1 conform IDC şi Gartner. Datorăm acest lucru nu numai datorită produselor noastre inovative ci şi clienţilor şi echipelor Lenovo. Sigur că poziţia de lider in piaţa de PC-uri va trebui consolidată şi atenţia noastră va fi de a deveni lider în noua eră PC+, o eră care în care putem regăsi o ‘inimă’ de PC nu numai în PC-uri (notebookuri si desktopuri) dar şi în tablete, smartphone-uri şi SMART TV-uri. O eră în care inovaţia este condusă de experienţa utilizatorilor.”

În anul fiscal încheiat în 31 martie 2013, IDC a anunţat că Lenovo obţinuse o cotă de piaţă globală record pe piaţa de PC-uri, că a crescut mai rapid decât piaţa globală de PC-uri timp de 16 trimestre consecutive, că a fost lider în trei din cele mai mari şapte pieţe PC – China, Japonia şi Germania – şi că a atins o cotă de piaţă exprimată prin două cifre în 39 de ţări.

Peste jumătate din vânzările Lenovo provin din afara Chinei. Simultan cu o creştere a volumului şi veniturilor, Lenvo a obţinut şi o profitabilitate record, în creştere cu 34% în ultimul an.

Mai mult, Lenovo şi-a accelera transformarea pentru a deveni un competitor la vârf în era PC Plus, câştigând o cotă de piaţă de 5.9 % din piaţa globală a dispozitivelor inteligente (“Smart Connected Devices”) şi devenind astfel al treilea cel mai mare furnizor. Compania este al doilea prodcător de telefoane inteligente şi de tablete din China, cea mai mare piaţă PC+ a lumii. Mai mult, peste 10% din veniturile companiei provin din segmente “fierbinţi” precum telefoanele inteligente şi tabletele.

Bucuresti, 11.07.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.