free download 78 travel guides written by experts

LeasePlan România lansează “Deschide noi drumuri pentru afacerea ta!”, o campanie de vânzări inedită pe piața serviciilor de mobilitate auto din România

LeasePlan România începe campania de vânzări „Fă o schimbare: Deschide noi drumuri pentru afacerea ta!”

Campania a demarat ca urmare a câștigării unui pitch internațional organizat de LeasePlan, la care au participat filialele LeasePlan din 14 țări.

Câștigătoarele acestui pitch au fost România și Germania, ale căror propuneri au întrunit toate criteriile de selecție: rezultate până la finele lui 2019 și o idee nouă și ușor de preluat și implementat în alte țări.

Campania „Deschide noi drumuri pentru afacerea ta!” stimulează potențialii clienți să semneze un nou contract cu LeasePlan România, răsplătindu-le alegerea cu premii interesante: 1 an de CASCO gratuit pentru fiecare a 11-a mașină în leasing operațional și posibilitatea de a urca la volanul noului Nissan Leaf (una din cele mai performante mașini electrice la ora actuală), pentru 36 de luni, cu toate beneficiile și costurile incluse.

Leasing-ul operaţional, un concept încă nou pe piața din România

Mii de companii din țară apelează zilnic la leasing operaţional și deși există pe piață de mai bine de 15 ani, acest serviciu nu e la fel de cunoscut precum leasing-ul financiar.

LeasePlan KV

Principala diferenţă între cele două tipuri de leasing este aceea că leasing-ul operațional este o închiriere cu servicii incluse iar leasing-ul financiar este o achiziție cu plată în rate.

La leasing operațional clientul plătește doar “închirierea” maşinii, în rata de leasing fiind incluse toate asigurările, taxele, impozitele, serviciile de administrare a flotei, cât și revizii și reparații și chiar schimbarea anvelopelor, ori de câte ori este cazul. Clientul utilizează astfel mașina pe o perioadă mai îndelungată (peste 24 de luni), toate cheltuielile fiind incluse în rata lunară.

Campania LeasePlan România

Pentru a ilustra că oferă „any car, anytime, anywhere”, astfel încât clienții să se poată concentra pe “what’s next”, LeasePlan România trebuia să demonstreze că poate fi un partener creativ care dispune de resursele și experiența necesare.

Decizia de exteralizare, în cazul unui contract de leasing, se poate lua de către persoane având funcții diverse, de la director general la manager de achiziții sau director financiar, HR manager sau director administrativ. Contactati de numeroase companii care doresc să le prezinte servicii și soluții în beneficiul afacerii lor, provocarea de a le capta atenția pe mobilitate, o zonă care nu ține mereu de core-business, este extrem de dificilă.

“Cu un public-țintă extrem de ocupat, singura abordare câștigătoare pentru LeasePlan România, a fost una care să atragă atenția în mod inedit. Contactul cu un potențial partener trebuia să fie întru totul memorabil, la alt nivel de interacțiune între brand și consumator”, a declarat Bogdan Apahidean, Director General LeasePlan Romania.

Ideea a fost aceea de a crea un mix inovator de direct mailing tradițional și digital marketing.

Pentru potențialii clienți cu care existau deja discuții avansate, LeasePlan a folosit o abordare directă, personală, un pachet de direct mailing (teaser și reveal) care să evidențieze beneficiile colaborării și să rămână în teritoriul promisiunii de brand – „what’s next?”. Astfel, au primit o mini dronă, un instrument hi-tech care sa le ofere o privire de ansamblu asupra evoluției afacerii lor în viitorul apropiat.

Episodul direct mailing a fost urmat de o experiență de brand, menită să ilustreze valoarea și flexibilitatea soluțiilor LeasePlan: întâlnirile de business au avut loc în noul Nissan Leaf, una din cele mai performante mașini electrice de pe piață! Mai mult, LeasePlan a propus viitorilor parteneri să ia cu ei si 3 sarcini out-of-the-office ce pot fi rezolvate în timpul întâlnirii, pentru ca aceștia să câștige mai mult timp pentru ei, atât personal cât și profesional.

Beneficiile leasing-ului operațional pe înțelesul tuturor

Marea provocare rămânea însă atragerea unor noi clienți, mai ales a celor care nu au mai avut contact cu LeasePlan sau cu leasing-ul operațional.

Mesajul principal „scapă de grijile zilnice cu mobilitatea și fii mereu pregătit pentru what’s next în afacerea ta” a fost transmis și prin două materiale video, având ca subiect beneficiile leasing-ului operațional (într-o formă animată, ușor de înțeles pentru utilizator în mediul online) și mecanismul și premiile campaniei promoționale.

Despre LeasePlan România

LeasePlan Romania face parte din grupul LeasePlan International, una dintre cele mai importante companii de leasing operațional la nivel mondial.

LeasePlan Romania gestionează întregul ciclu de viață al autovehiculelor, de la achiziție și întreținere până la vânzarea mașinilor a căror perioadă de leasing a expirat. Este partenerul a numeroase corporații, dar si companii IMM din țară.

Pentru informații suplimentare, vizitați https://www.leaseplan.com/ro-ro/.

Despre LeasePlan

LeasePlan este o companie financiară olandeză specializată în administrarea de flote auto. Serviciile de management flote auto și leasing operațional și financiar acoperă nevoile unei varietăți mari de clienți. Înființată cu peste 50 de ani în urmă, LeasePlan e azi furnizorul numărul unu la nivel mondial, în domeniul serviciilor de management de flote auto și leasing operațional, având 7275 angajați dintre care 85% în filiale din afara Olandei și active totale 21,4 miliarde de euro. Administrează 1,8 milioane de autovehicule în peste 30 de țări.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *