Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lavazza cumpără divizia Mars Drinks (sistemele Flavia și Klix) de la compania Mars, Incorporated

Antonio Baravalle, CEO Lavazza Group
  • Finalizarea tranzacției, care așteaptă aprobarea instituțiilor ce reglementează competiția și consultări cu angajații în unele dintre locații, este așteptată să se încheie în luna decembrie 2018. Mars Drinks a generat venituri de aproximativ 350 milioane USD în 2017.
  • Odată cu această tranzacție, Lavazza Group își urmează strategia de extindere internațională în piețe cheie precum America de Nord, Germania, Marea Britanie și Franța și își întărește canalele de vânzări pentru birouri (Office Coffee Service – OCS – and Vending), canale care oferă oportunități semnificative de creștere și dezvoltare pentru companie.
  • Divizia care urmează a fi preluată de la Mars, Incorporated include espressoarele pentru birouri Flavia și Klix – două mărci de top ale companiei, precum și o serie de alte mărci proprii.
  • Achiziția va permite Lavazza Group să-și consolideze acoperirea directă a tuturor segmentelor pieței de cafea, cu un accent particular pe diviziile Away-from-Home ca parte a abordării directe a interacțiunii cu consumatorii.

Torino, Italia / Mclean, VA – Lavazza Group va cumpăra divizia de băuturi a Mars, inclusiv sistemele de espressoare pentru birouri Flavia și Klix, mărci de top în segmentul de vânzări pentru birouri – Office Coffee Service (OCS) and Vending.

”Această achiziție se potrivește perfect strategiei noastre de extindere internațională, obiectivului de întărire a prezenței noastre pe piețele cheie, ca și dorinței noastre de a avea o relație încă și mai apropiată cu consumatorii noștri. Și da, întărește poziția Lavazza Group pe segmentele de vânzări pentru birouri (OCS și Vending), ceea ce ne deschide oportunități semnificative de creștere și dezvoltare,” a spus Antonio Baravalle, CEO Lavazza Group. ”Tranzacția pe care o încheiem cu Mars, Incorporated se aliniază viziunii și valorilor comune a două afaceri de familie pentru care livrarea de produse de calitate și dedicarea față de angajații și asociații noștri este esențială.”

Antonio Baravalle, CEO Lavazza Group
Antonio Baravalle, CEO Lavazza Group

Vorbind despre acordul între cele două companii, Grant F. Reid, CEO/Office of the President al Mars, Incorporated a spus: ”Mars Drinks a fost mulți ani o parte importantă a business-ului nostru și, deși este întotdeauna dificil să te desparți de mărci puternice și de asociați și prieteni dragi, credem că acum este momentul cel mai bun pentru o schimbare. Suntem încrezători că această decizie de integrare în Lavazza, o companie cu care împărtășim aceleași valori și care este specializată pe segmentul de băuturi, va asigura diviziei noastre succes pe termen lung și va permite acesteia și asociaților ei să continue să se dezvolte.”

În acord cu strategia de consolidare la nivel internațional, Lavazza Group va achiziționa divizia de cafea a Mars din America de Nord, Germania, Marea Britanie, Franța, Canada și Japonia, inclusiv sistemele și unitățile de producție din Marea Britanie și Statele Unite ale Americii. Achiziția include unitatea de espressoare tip tabletop Flavia și unitatea de distribuitoare automate de cafea Klix, acestea având un număr mare de dispozitive instalate în toate piețele pe care sunt prezente, precum și un portofoliu extins de cafea și alte băuturi calde comercializate atât sub mărci proprii (ex. Alterra), cât și sub mărci licențiate. Divizia de băuturi care face obiectul tranzacției a generat în 2017 venituri de aproximativ 350 milioane USD și are o echipă de aproximativ 900 de persoane.

Încheierea achiziției este estimată a se realiza până la finalul anului 2018, fiind supusă aprobărilor și procedurilor instituțiilor de reglementare.

Continuând direcția achizițiilor anterioare – Carte Noire și ESP în Franța, Merrild în Danemarca, Kicking Horse Coffee în Canada, NIMS în Italia șiBlue Pod Coffee în Australia –, Lavazza intenționează să-și întărească noile divizii adăugate în portofoliu, crescând astfel acoperirea tuturor segmentelor pieței de cafea, cu un accent special pe produsele Away-from-Home și intensificându-și astfel abordarea directă a consumatorilor.

Lavazza a primit consultanță din partea companiilor J.P. Morgan, Cleary Gottlieb Steen & Hamilton, PwC și The Boston Consulting Group. Mars, Incorporated a primit asistență de specialitate din partea BofA Merrill Lynch, Freshfields Bruckhaus Deringer LLP, KPMG LLP și Rabo Securities USA.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.