Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lavazza, cafeaua oficială a Roland Garros de 4 ani, înnoiește parteneriatul cu celebrul turneu de tenis

Lavazza cafeaua oficială a Roland Garros

Lavazza, unul dintre cei mai mari furnizori de cafea la nivel global și singura companie din categoria Food & Beverages care are parteneriate cu toate cele patru turnee Grand Slam, este onorată să anunțe reînnoirea parteneriatului cu celebrul turneu până în 2019.

Lavazza cafeaua oficială a Roland Garros

Lavazza și lumea tenisului: valori comune și pasiune reciprocă
Prin faptul că împărtășesc și transmit același set de valori, precum excelența și pasiunea pentru viață, între Lavazza și lumea tenisului s-a creat de-a lungul timpului o strânsă legătură.

Turneul Wimbledon din 2011 a scos la iveală afinitatea dintre Lavazza și tenis, iar punctul de cotitură a fost lansarea parteneriatului oficial. De-a lungul anilor, grupul Lavazza și-a consolidat poziția și și-a demonstrat pasiunea pentru acest sport, în așa fel încât a devenit cafeaua oficială a celor patru turnee Grand Slam.

Roland-Garros, emblematicul turneu Grand Slam cu mai mult de 400.000 de cafele espresso servite

“Suntem deosebit de onorați să anunțăm reînnoirea parteneriatului nostru cu Roland-Garros, un turneu legendar care reprezintă valorile pe care Lavazza le împărtășește cu lumea tenisului. Această reînnoire arată și încrederea reciprocă care există între compania noastră și Federația Franceză de Tenis”, a declarat vicepreședintele grupului, Giuseppe Lavazza.

Roland-Garros ocupă cu siguranță o poziție importantă în clasamentul celor patru turnee Grand Slam care au parteneriate cu Lavazza. În 2017, 400 de barista au fost instruiți special pentru această ocazie, servind 402.219 cafele. În plus, Franța este cea de-a doua cea mai mare piață de desfacere pentru Lavazza după Italia, fiind totodată și prima țară unde a fost creată o filială a companiei: o țară de importanță majoră pentru Lavazza care, prin acest parteneriat, evidențiază și investiția pe care compania o face în Franța, pe lângă investițiile de pe piața cafelei.

“Federația Franceză de Tenis este onorată să extindă parteneriatul cu Lavazza și suntem încântați că Roland-Garros va continua să beneficieze de expertiza brand-ului italian cu care împărtășim o serie de valori comune, precum excelența și autenticitatea. Mulțumită Lavazza, spectatorii vor continua să se bucure de cea mai bună cafea din lume, ca parte a experienței lor la Roland-Garros” a declarat Guy Forget, directorul turneului de la Roland-Garros.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.