Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

LAVAZZA a ales Chapter 4 ca partener de comunicare în România

Chapter 4 România, parte a reţelei regionale Chapter 4 – un afiliat exclusiv al agentiei de relaţii publice Burson-Marsteller – a fost aleasă de Lavazza, unul dintre cei mai importanţi producători de cafea din lume, să administreze activităţile sale de PR în România începând din acest an.

Sub coordonarea departamentului de Relaţii Publice şi Evenimente Globale al Lavazza, alături de echipa Burson-Marsteller, Chapter 4 va crea și implementa activități de PR care să poziţioneze Lavazza ca jucător de top pe piaţa locală a cafelei, întărindu-i, astfel, reputaţia în România şi în rândul diferitelor publicuri ţintă.

Împreună cu Chapter 4 România, parte a GMP Group, Lavazza va crea o strategie cuprinzătoare şi detaliată de comunicare a brandului care să-i dezvolte şi să consolideze poziţionarea de unic „expert în cafea autentic italiană, cu 120 de ani experienţă şi pasiune italiană, oferind o gamă largă de produse de cafea şi o traditie singulară.”

Aliniat obiectivelor de business ale Lavazza în România, Chapter 4 va implementa, apoi, un plan de comunicare integrat ce va include media şi blogger relations, precum şi o serie de proiecte personalizate.

Lavazza a fost fondată în 1895, iar astăzi este al şaselea cel mai mare prăjitor de cafea din lume, cu o gamă extinsă de peste 400 de produse. Lavazza este un brand iconic al cafelei italieneşti şi, în cei 120 de ani de existenţă, a trecut prin mâinile a patru generaţii ale aceleiaşi familii.

Desfăşurându-şi activităţile în peste 90 de ţări printr-o reţea mare de subsidiare proprii şi distribuitori, Lavazza exportă, în prezent, aproximativ 55% din producţia sa de cafea. În 2015, cifra de afaceri a grupului a depăşit 1,4 miliarde de euro, raportând o creştere de 8% de la an la an. Lavazza a inventat conceptul de blending – respectiv arta combinării unor sortimente de cafea din zone geografice diferite – încă din primii ani de activitate, iar aceasta continuă şi astăzi să fie o trăsătură caracteristică tuturor produselor sale. În acelaşi timp, compania are 25 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea sistemelor şi produselor de cafea porţionată. Lavazza a fost, de altfel, prima companie din Italia care le-a oferit clienţilor sisteme cu capsule de espresso.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.