Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Laura Andrei, Senior Brand Manager URSUS Breweries, isi continua cariera internationala

în cadrul SAB Miller Cehia

Laura Andrei, fost Senior Brand Manager – International Brands, în cadrul Ursus Breweries, se alătură echipei SAB Miller Praga, pentru a coordona, din poziţia de International Senior Brand Manager, activităţile de marketing şi comunicare la nivel global ale brandului de bere Kozel, prezent în 38 de ţări.

Laura are 7 ani de experienţă în cadrul Ursus Breweries România, parte a grupului SAB Miller, ultima funcţie ocupată fiind cea de Senior Brand Manager pentru Peroni, Redds, Pilsner Urquell, Stejar şi Azuga. Pe parcursul acestei perioade a acumulat cunoştinţe solide în marketing, recunoscute atât la nivel local, în cadrul filialei din Bucureşti, cât şi pe plan internaţional, la SAB Miller Londra, unde, în 2011, a activat ca Global Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

Kozel reprezintă o nouă provocare în traseul profesional, un brand important în toate ţările unde este prezent, printre care Anglia, Finlanda, Rusia, Slovacia, fiecare dintre aceste pieţe având propria echipă de marketing, coordonată de Laura, care se va ocupa de strategia de brand la nivel global, dezvoltarea de campanii de comunicare globale (ATL, digital, BTL şi evenimente) şi inovaţii.

„De-a lungul timpului am lucrat pe majoritatea brandurilor din portofoliul Ursus Breweries. Sunt mărci puternice, cu tradiţie, care au reuşit să-şi găsească un loc în inima consumatorilor şi să se diferenţieze pe piaţă. Pentru fiecare am încercat să respect promisiunea brandului faţă de consumator şi nevoia de noutate. Sunt mândră de faptul că în ultimii ani am reuşit să găsim noi modalităţi de a aduce stil berii, cu Peroni Nastro Azzurro, şi să continuăm strategia de pionerat în piaţă, cu singurul brand de bere din România care se adresează femeilor, Redds”, spune Laura Andrei.

Laura a absolvit în 2005 Academia de Studii Economice, specializarea Business Administration şi Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, specializarea Ştiinţe Politice. Între 2007 şi 2009 a urmat cursurile Chartered Institute of Personnel and Development, la Londra.

Bucuresti, 10.09.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.