Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lasselsberger Ceramics România, producătorul plăcilor ceramice CESAROM, vizează o creștere a cifrei de afaceri de 12% în 2022

SANEX

Grupul Lasselsberger Ceramics România, producătorul plăcilor ceramice marca CESAROM, format din companiile SANEX S.A. și LASSELSBERGER S.A., a înregistrat în 2021 o creștere a cifrei de afaceri cu 4% comparativ cu anul precedent. Pentru anul în curs, compania are ca obiectiv o creștere a cifrei de afaceri de 12%.

Potrivit reprezentanților companiei, volumul de gresie și faianță comercializat în 2021 s-a ridicat la aprox. 40 milioane de metri pătrați, în creștere cu 6% față de anul 2020.

SANEX

Pentru anul 2022, Lasselsberger Ceramics România are în plan continuarea investițiilor în valoare de peste 2 milioane de euro. Din totalul acestora, cea mai mare parte este direcționată pentru dezvoltarea unei linii de rectificare a plăcilor ceramice și lansarea de noi game de produse utilizând această tehnologie. De asemenea, un alt obiectiv vizat este deschiderea unui nou showroom CESAROM programată pentru vara aceasta, prin care compania va aduce un concept inovator de gresie și faianță în București.

Totodată, în urma investițiilor în fabrica de la Cluj-Napoca, CESAROM lansează anul acesta 150 de plăci ceramice de gresie și faianță. Acestea includ formate tot mai mari, noi modele de gresii porțelanate rectificate, super lucioase de 120x60cm, faianțe rectificate cu dimensiuni de 90×30 cm și 60x30cm, dar și piese speciale precum mozaicuri porțelanate, plinte sau gresie specială pentru trepte. Noile produse lansate se înscriu în portofoliul de soluții complete pe care îl oferă CESAROM.

„Anul trecut am înregistrat un record în ceea ce privește productivitatea, lucru care s-a putut observa și în dezvoltarea și lansarea cu succes a noilor colecții de gresie și faianță. Un alt obiectiv important pe care l-am atins în 2021 a fost lansarea CESAROM safe+ prima gamă de plăci ceramice produsă în România cu protecție antibacteriană, rezultat al cercetării și inovației specialiștilor noștri. Pentru anul 2022, ne propunem o creștere de 12% a cifrei de afaceri, susținută atât de investițiile în tehnologie care ne vor permite lansarea de noi game de produse, dar și de eforturile pe care le depunem pentru a veni cu cele mai bune soluții în materie de gresie și faianță pentru clienții noștri ”, a declarat Petrișor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics România.

Cele mai solicitate produse din portofoliul CESAROM în 2021 au fost gresiile porțelanate, iar dintre acestea compania a înregistrat vânzări de top cu formatul de gresie porțelanată cu dimensiunea 60×30 cm. Cele mai populare modele din oferta CESAROM au fost colecțiile Canada, Caucaso, Crust, Granito, Move, Tanum sau Woodstyle. Toate aceste colecții au design inspirat de lemn, piatră sau ciment.

Din datele companiei, românii care au achiziționat plăci ceramice CESAROM în 2021 au alocat un buget care a variat între 3500 lei și 4000 lei în funcție de preferințe, de la un buget mediu cuprins între 2500 lei și 3500 lei înregistrat cu un an în urmă. Creșterea bugetului vine ca urmare a măririi suprafețelor placate și a cresterii generalizate a prețului gresiei si faianței, ca urmare a creșterii costurilor energiei și a materiilor prime utilizate în industria ceramică. Totodată, potrivit CESAROM, o influență importantă asupra bugetului alocat de români o generează atât puterea economică a orașului de reședință, cât și gradul de informare asupra caracteristicilor tehnice și funcționale ale gresiei și faianței. În topul regiunilor care au generat cele mai mari vânzări anul trecut pentru produsele CESAROM s-au situat marile orașe ale României precum București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Timișoara.

Creștere de 6% a pieței de plăci ceramice în 2021

În 2021, piața de plăci ceramice a crescut cu aproximativ 6% comparativ cu anul precedent, atingând o valoare de circa 210 milioane de euro și 40 milioane de metri pătrați. De asemenea, reprezentanții companiei estimează pentru 2022 o scădere cantitativă de 10-15%, dar o ușoară creștere valorică a acesteia.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.