Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lantul de restaurante Oro Toro by OSHO continua sa se extinda

Din luna mai, Oro Toro by OSHO va fi prezent in Mega Mall si Baneasa Shopping City

Luna aceasta, lantul de restaurante Oro Toro by OSHO deschide doua noi locatii in doua centre comerciale din Bucuresti – Mega Mall, la jumatatea lunii mai, si Baneasa Shopping City, la finalul lunii mai. Pana la sfarsitul anului, Oro Toro by OSHO anunta extinderea si in alte zone ale Bucurestiului, dar si in afara acestuia, in marile orase ale tarii.

Oro Toro by OSHO este prezent in toate zonele principale ale Bucurestiului, avand trei locatii deschise in Centrul Vechi (restaurant si terasa), AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, si doua in curs de inaugurare, in Mega Mall (Arena Nationala) si Baneasa Shopping Center.

Ca orice poveste de succes, Oro Toro by OSHO a inceput din dorinta de a oferi o experienta plina de savoare clientilor sai – sub forma unui rasfat culinar accesibil tuturor gurmanzilor, dar si printr-un program de entertainment variat si mereu surprinzator, care sa satisfaca toate gusturile iubitorilor de distractie.

Avand experienta, traditia si aprecierea clientilor castigate cu OSHO, un brand deja devenit celebru, care a lansat in urma cu patru ani un concept unic in Bucuresti, si anume deschiderea primului restaurant cu macelarie proprie, managementul OSHO a decis ca savoarea carnii de vita de calitate nu trebuie sa fie un lux, ci un deliciu accesibil tuturor iubitorilor de steak-uri si burgeri, indiferent de venituri sau zona.

Reputatia castigata de OSHO si Oro Toro by OSHO in randul publicului, insa, nu este deloc intamplatoare. Ea se datoreaza calitatii superioare a carnii de vita importata din tari precum SUA, Irlanda, Noua Zeelanda, Uruguay, Italia sau Franta, si, in special, taieturilor realizate de cei trei macelari ai restaurantului OSHO Primaverii, formati in Germania si Spania.

Ca atare, toate preparatele pe baza de carne de vita din meniurile restaurantelor OSHO si Oro Toro by OSHO sunt realizate cu carne maturata, portionata si preparata exclusive in-house, in cadrul macelariei proprii.

Oro Toro by OSHO pune la dispozitia clientilor sai un meniu bogat, ce cuprinde: selectie de steak-uri (Delmonico Steak, Ribeye Steak, New York Steak, Porterhouse Steak), o mare varietate de burgeri, printre care si faimosul Black Angus Beef, dar si salate, sandwich-uri si alte preparate. In locatiile din cadrul mall-urilor, clientii beneficiaza de aceeasi calitate a carnii ca in restaurantele din Centrul Vechi sau Primaverii, dar cu un service rapid.

Bucuresti, 11.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.