Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lansarea volumului „Tehnici de comunicare in Social Media” de Horea Mihai Badau

Vineri, 4 mai, de la ora 17.00, în Sala 614 a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, din cadrul Universităţii Bucureşti, va avea loc lansarea volumului Tehnici de comunicare în Social Media, primul manual de Social Media din România, semnat de Horea Mihai Bădău şi publicat şi în ediţie digitală la Editura Polirom.

Lansarea va fi urmată de dezbaterea „Jurnalism online versus Jurnalism clasic” la care bloggerii autohtoni vor lua în discuţie avantajele şi dezavantajele jurnalismului practicat pe Facebook, Twitter sau pe bloguri versus jurnalismul clasic – cel de televiziune, radio sau presă scrisă.

Alături de autor, vor lua cuvîntul jurnalistul Cristian Tudor Popescu şi Cezar Ion, preşedintele Asociaţiei Jurnaliştilor din România.

Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorită imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de interacţiune socială şi de propagare, partajare sau căutare a informaţiilor. Acestea permit unor comunităţi extinse de participanţi să producă şi să distribuie texte, fotografii, elemente audio şi video, într-o manieră, cu o viteză şi cu rezultate nemaîntîlnite pînă acum în media tradiţională. Volumul prezintă cele mai adecvate tehnici şi strategii pentru a avea succes în social media şi se adresează unei game largi de utilizatori, de la persoanele care doresc să-şi facă un blog, un cont de Twitter sau de Facebook pentru comunicarea interpersonală, personal branding sau pentru a ajunge lideri de opinie în spaţiul public (studenţi la facultăţile de comunicare, relaţii publice şi jurnalism, bloggeri, jurnalişti, toţi cei interesaţi de comunicarea online) pînă la persoanele fizice sau juridice care folosesc social media în scopuri de afaceri (companii de servicii, comerţ, producţie, firme de relaţii publice şi de consultanţă politică).

Din cuprins:
Social media, prezentare succintă • Tehnici de comunicare în blogosferă • Cum procedezi ca să ai succes în blogging? • Twitter • Tehnici de interacţiune pe Twitter • Cum creezi cuvinte care fac buzz (buzzwords) • Cum obţii urmăritori? • Facebook • Strategia de conţinut • Cum să fii un bun prieten • Cum să procedezi pentru a primi like-uri • Strategia de PR în social media • Managementul reputaţiei online • Cum să creezi mesaje virale • Cum obţii sprijinul celor care influenţează în social media • Comunicatul online de presă • Evaluarea rezultatelor

Horea Mihai Bădău este asistent universitar doctor la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul Universităţii Bucureşti, Catedra de Presă, şi preşedinte al Asociaţiei Consumatorilor de Media (//horeabadau.wordpress.com). A fost reporter de ştiri la Radio Delta RFI şi la ziarul România liberă, redactor‑şef la MediaPro Grup, Mediafax, departamentul de ştiri online, realizator de emisiuni la Radio France Internationale, project manager şi apoi content manager al portalului www.apropo.ro şi a activat în departamentul de publicitate al postului de televiziune Antena 1, iar apoi ca editor şi editor coordonator la Realitatea TV.

Bucuresti, 03.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.