metalshow

Lansarea noului design de brand BMW pentru comunicare online şi offline

Mai multe posibilităţi pentru prezenţă de brand modernă: aspect nou pentru logo-urile de comunicare BMW, BMW i şi BMW M; noi fonturi şi principii de design; lansare la nivel mondial din 3 martie 2020.

Bucureşti/München. După mai bine de 20 de ani, marca BMW are o nouă identitate corporate în scop de comunicare online şi offline. Logo-urile de comunicare BMW, BMW i şi BMW M au fost revizuite complet, cu un nou font şi noi principii de design. Acum, marca BMW este adaptată la stilul vizual contemporan, mai potrivit pentru era digitală.

Noul design este o expresie a identităţii de brand revizuite, care plasează clientul în centrul tuturor activităţilor. Minimalist şi bidimensional, el transmite deschidere şi claritate. Versiunea transparentă suplimentară a logo-ului este o invitaţie mai deschisă ca niciodată pentru clienţi de a se alătura universului BMW. Schimbarea reflectă tranziţia BMW de la concentrarea exclusivă pe lumea auto, la cea pe tehnologie şi concetivitate digitală.

Intepretarea vizuală modernă răspunde provocărilor şi oportunităţilor digitalizării. Fontul revizuit exprimă deschiderea şi puterea caracterului pentru a asigura o prezenţă contemporană şi viitoare atât online, cât şi offline.

The new BMW communication logo. BMW new corporate identity for online and offline communication

“BMW devine un brand de relaţie. Noul logo de comunicare înseamnă deschidere şi claritate”, spune Jens Thiemer, vicepreşedinte executiv BMW pentru clienţi şi brand.
“Dorim să folosim această versiune nouă şi transparentă pentru a invita clienţii noştri, mai mult ca niciodată, să devină parte a universului BMW. În plus, noul nostru design de brand este orientat către provocările şi oportunităţile digitalizării brandurilor.
Prin simplitate vizuală şi flexibilitatea grafică, suntem pregătiţi pentru varietatea largă de puncte de contact în comunicarea unde BMW va fi prezent, online şi offline, în viitor. Acest logo de comunicare simbolizează semnificaţia şi relevanţa mărcii pentru mobilitate şi plăcere a condusului în viitor.”

Lansarea globală a noului design de brand a avut loc la 3 martie 2020. Perioada de tranziţie între 3 martie 2020 şi 31 mai 2021 va însemna continuarea lansării pentru toate mediile de comunicare, online şi offline. Noul logo este un nou branding de media şi va fi utilizat alături de logo-ul existent. Nu va fi folosit pe automobile sau pe marcajele interioare şi exterioare ale dealerilor, acolo unde va fi folosit tot logo-ul actual.

Elice sau nu? Istoria logo-ului BMW

Citeşte povestea logo-ului BMW şi află-i originile şi semnificaţiala www.bmw.com. https://www.bmw.com/en/automotive-life/bmw-logo-meaning-history1.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *