free download 78 travel guides written by experts

Lansarea anului in Romania este realizata de Leo Burnett si Strauss

Cele doua campanii de publicitate pentru lansarea brandului Doncafe pe plan local au beneficiat de un buget de aproximativ 4 milioane euro

Leo Burnett Group si Strauss Romania au lansat brandul Doncafe – singurul brand de cafea dedicat sufletului latin. Lansarea acestui brand pe piata din Romania este sustinuta de doua campanii de publicitate care ruleaza in paralel, incepand cu 1 septembrie, si sunt semnate de Leo Burnett.
„Aceasta lansare reprezinta unul dintre cele mai importante proiecte la care s-a lucrat in ultimul an si jumatate in toate agentiile din grupul Leo Burnett. Provocarea pentru noi a fost sa gasim cea mai  potrivita viziune pentru un brand care promite foarte mult, urmata de o campanie de comunicare coerenta si relevanta pentru targetul sau”, a declarat Roxana Dumitru – Managing Director al Leo Burnett.

Strauss Romania a investit aproximativ 4 milioane de euro in aceaste campanii de publicitate. Cea mai mare parte a acestei investitii a fost directionata catre componentele de TV si outdoor ale celor doua campanii.

„Prin lansarea Doncafe, brandul de cafea premium, Strauss Romania isi ia un angajament de calitate in fata consumatorului roman. Si pentru ca aceasta lansare reprezinta un pas important care va revolutiona atat piata romaneasca de cafea, cat si portofoliul Strauss, acest brand de cafea premium este sustinut prin investitii importante”, a declarat Matanya Schwartz – General Manager al Strauss Romania.

Campania de rebranding a cafelelor Elita si Selected in noua marca Doncafe consta, din punct de vedere executional, in 2 spoturi TV (care vor rula pe 19 statii TV), vizualuri pentru OOH, machete pentru print (care vor fi introduse in 20 de reviste), materiale vizuale dedicate revistelor de retail, dar si Point Of Sale Materials.

„Cafeaua Doncafe nu este doar cafea. Este un moment special de relaxare si socializare, un moment dedicat sufletului, de unde si ideea campaniei: cafea cu suflet. La randul nostru, am fost foarte implicati in aceasta lansare, am pus enorm de mult suflet, am  baut multa cafea si am petrecut sute de ore alaturi de acest brand.”, a declarat Corina Bacanu – Copywriter la Leo Burnett.

Filmarile pentru aceasta campanie au avut loc la 10 000 Km departare de Romania – in Brazilia, si au durat 5 zile. „Am calatorit pana in Brazilia si inapoi peste 36 de ore, am mers in fiecare zi dus-intors aproximativ 20 km pe drumuri de tara in mijlocul pustiului, ne-am rascumparat camera de filmat, era sa calcam un sarpe–cobra cu masina, am construit un gazebo in mijlocul unei plantatii de cafea, am cunoscut o gramada de oameni minunati, am murit de frig in mijlocul lui iunie, unii dintre noi am jucat intr-unul din spoturi, am ascultat muzica buna, am vizitat putin Sao Paolo si ne-am plimbat cu un Porsche Super 90”, povesteste Corina Bacanu.
 
Cea de-a doua campanie de publicitate este un mix integrat de publicitate online, TV, print, OOPS media, innovative media, cinematografe, postere si materiale la punctul de vanzare. In plus, tot Leo Burnett a realizat si packaging-ul pentru Doncafe Mixes, un produs care se adreseaza celor care urasc regulile, conformismul si care cauta mereu sa experimenteze ceva nou.

„N-am vrut sa ne batem consumatorii la cap sa ne cumpere produsul, ci sa-l convingem sa experimenteze. Am decis sa avem o comunicare cu atitudine, fara clisee, fara constrangeri, <<dupa chipul si asemanarea>> targetului nostru. Astfel, le-am prezentat mixuri distractiv de nereusite, cu mesajul: E greu sa gasesti un mix bun. Incearca unul de la Doncafe.”, mai spune Corina Bacanu. In cazul acestei campanii, filmarile au avut loc la studiourile Buftea si intr-o sala de box din Ploiesti, si au durat 2 zile.

Pe langa campania de publicitate, lansarea Doncafe a beneficiat si de o campanie de PR realizata de THE PRACTICE, dar si de o pagina dedicata de internet semnata de iLeo.

Din partea Strauss Romania, s-au implicat in aceasta campanie: Matanya Schwartz – General Manager; Luke Lewis – Marketing Director; Raluca Paun, Lidia Calciu, Cristina Hamilton si Alice Iordache – Brand Manager.
Din partea Leo Burnett au contribuit:  Emilian Arsenoiei, Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc  – Creative Director; Corina Bacanu, Dan Franculescu – copywriter; Theodor Sandu, Raluca Franculescu, Radu Pop – Art Director; Lorand Balint – Head of Brand Communication; Alina Floroian, Diana Ionel – Brand Communication Director; Claudia Maxim, Irina Revnic – Brand Communication Manager; Adina Gruia, Cristina Capatina, Ana-Maria Pricop – Brand Communication Project Manager, Ioana Stirbulescu – Brand Communication Supervisor; Razvan Matasel – Head of Planning; Victor Stroe – Strategic Planning Director; Miruna Antonescu – Junior Strategic Planner; Laura Georgescu Baron – AV Production Director; Razvan Giurcaneanu – AV Production Manager; Viorel Samoila, Tudor Deleanu – Graphic Designer; Radu Roman – Studio Manager; Delia Danu – Traffic Manager;
Razvan Pricop, Daniel Chisescu, Catalin Luben, Mihai Nicula si Narcis Pintilie – DTP.
Partea de productie si postproductie a fost realizata de Brazil Films, HiFi Production si StudioSet.

Bucuresti, 02.09.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *