Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lansare www.tetatet.ro

Dupa trei luni de functionare in versiune private beta, s-a lansat www.tetatet.ro, comunitatea online a profesionistilor romani de pretutindeni. Proiectul apartine unei echipe de zece oameni cu specializari distincte si complementare, patru dintre acestia aducand in tetatet experienta acumulata ca asociati cofondatori ai proiectului Trilulilu, lansat la inceputul lui 2007.

Tetatet se adreseaza profesionistilor din orice domeniu de activitate care cauta oportunitati de colaborare sau de cariera, oferindu-le un cadru modular si scalabil pentru dezvoltare profesionala, comunicare si interconectare. “Tetatet e un concept universal. Nu este al nostru, ci al tuturor profesionistilor care decid sa il foloseasca. Noi suntem doar zece dintre acestia, care am ales sa ii dam o forma si o directie” spune Dragos Birlea, project manager.

Comunitatea este construita pe platforma tehnica HC Engine, dezvoltata de Rares Dragan, chief technology officer al tetatet. Rares ne avertizeaza ca “site-ul tetatet este inca in versiune beta, asadar eventualele probleme tehnice din urmatoarea perioada sunt inerente. A durat opt luni sa dezvoltam site-ul pana la acest nivel si va mai dura cateva luni ca sa il aducem la forma dorita. Ne bazam insa pe feedbackul utilizatorilor tetatet si pe implicarea lor in proiect.”

Proiectul functioneaza din octombrie 2008, insa pana la acest moment a fost tinut de echipa tetatet in versiune private beta, cu un numar limitat de utilizatori, pentru a stabiliza platforma. Acum www.tetatet.ro este deschis accesului public si isi asteapta profesionistii pentru conectare. “Credem in puterea lui virala asa ca nu vom forta intrarea in piata cu bugete mari de marketing. Ca si in cazul Trilulilu, ne concentram pe dezvoltarea unui produs pe care oamenii sa si-l doreasca, sub un brand care sa convinga.” afirma Bogdan Colceriu, brand manager tetatet.

Bucuresti, 19.01.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.