Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lansare cu audienta de succes DIVA UNIVERSAL in Romania

MEGASERIALUL OFIŢERI ÎNCEPĂTORI PLASEAZĂ BRANDUL ÎN TOPUL PRIMELOR 10 POSTURI TV DIN ROMÂNIA

Duminică, 3 octombrie Hallmark Channel s-a redenumit Diva Universal în România. Televiziunea s-a lansat cu premiera megaproducţiilor Blonda de la Drept şi Blonda de la Drept 2 cu Reese Witherspoon, urmată de premiera primelor două episoade din Ofiţeri începători (Rookie Blue), noul serial american şi conţinut original exclusiv UNI.

Audienta medie pe intreaga zi inregistrata de Diva Universal in ziua lansării, 3 octombrie, pe target 18-49, femei, urban a plasat canalul tv in top 10 din totalul posturilor tv din Romania. Filmului “Blonda de la Drept”, ocupa, locul 4 in topul audientelor tuturor programelor difuzate de canal in 2010, pana la acesta data (considerand un public tinta 18-49 femei, urban), cu un rating mediu de 1.45% si o cota de audienta de 6.5%. Diva Universal s-a clasat pe locul 1 în topul canalelor de nişă cu conţinut pentru femei.

În octombrie, televiziunea difuzează în premieră şi serialele de succes: Soţii de militari (Army Wives), cel mai bine cotat serial de pe Lifetime Network la momentul difuzării în Statele Unite; Nevestele din Orange County (The Real Housewives of Orange County) – superproducţia ce a lansat o adevărată franciză lifestyle. Diva Universal, continuă să difuzeze cele mai bune programe de la Hallmark Channel, , cu premiera sezonului 6 al serialului Mediumul cu Patricia Arguette şi continuarea noului sezon din Lege şi ordine: Intenţii criminale cu Jeff Goldblum, dar şi a altor seriale preferate de telespectatori precum Crimele din Midsomer, Soţia perfectă, Fiicele lui McLeod sau Jordan.

Lansarea Diva Universal este susţinută printr-o campanie integrată de marketing la nivel naţional, constând în media outdoor, indoor, presă scrisă, televiziune şi online, care a demarat la 1 octombrie, dar şi prin proiecte speciale cu site-urile de femei şi revistele lifestyle.

Fanii pot afla mai multe despre serialele în premieră la Diva Universal accesând pagina de Facebook a canalului: //www.facebook.com/divauniversal.

Diva Universal este un canal de divertisment de calitate ce sărbătoreşte viaţa trăită cu intensitate, cu un mix interesant de seriale de excepţie şi reality-show-uri incitante. Un canal creat în primul rând pentru femeia secolului XXI, Diva Universal se adresează celor care nu se tem de viaţă, ci o percep ca pe ceva ce merită celebrat. Canalul va difuza cel mai bun şi stimulativ conţinut din întreaga lume ce se va adresa femeilor inteligente şi deschise, de toate vârstele.

Mişcarea face parte din vasta strategie a UNI de a-şi armoniza canalele de televiziune sub cinci branduri esenţiale livrând un conţinut proaspăt şi original pentru audienţele locale din întreaga lume.

În octombrie 2009, Universal Networks International a anunţat o investiţie de milioane de dolari într-un portofoliu concentrat pe cinci branduri de canale cheie (Syfy Universal, Diva Universal, 13th Street Universal, Universal Channel şi Studio Universal) ca un element central al acestei strategii de extindere. De la lansarea acestei strategii de transformare de milioane de dolari, UNI a crescut baza de abonaţi la 243 de milioane şi distribuţia la 150 de ţări din întreaga lume.

Despre Universal Networks International

Universal Networks International, este una dintre cele mai mari reţele de divertisment din lume, furnizând conţinut de calitate şi brand-uri fascinante la peste 243 milioane de telespectatori din 150 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Asia. Portofoliul este îmbogăţit cu cinci canale noi – Syfy Universal, Diva Universal, Studio Universal, Universal Channel şi 13th Street Universal – ce oferă toate genurile de divertisment pentru audienţele locale din întreaga lume. Universal Networks Internaţional operează şi Movies 24, Hallmark Channel (versiunea non-americană) şi acţiuni la canalul pentru copii KidsCo.

Universal Networks International este parte a NBC Universal; una dintre cele mai mari companii de media şi divertisment în dezvoltarea, producţia şi marketingul divertismentului, ştirilor şi informaţiei pentru publicul din întreaga lume. NBC Universal este deţinut 80% de General Electric şi 20% de Vivendi.

Despre Diva Universal

Un canal de televiziune care te face să te simţi bine, pentru femeile din întreaga lume. Are un caracter jovial, energic şi optimist, dar totodată este plin de emoţie, curaj şi căldură. Prin dramele excepţionale, filmele care te inspiră şi reality-show-urile dinamice, cu Diva Universal divertismentul este o sărbătoare permanentă.

Bucuresti, 05.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.