Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lansam oficial campania de reduceri in Bucuresti Mall si Plaza Romania

Pe 15 ianuarie, București Mall și Plaza România, două dintre cele mai importante centre comerciale ale capitalei dau startul reducerilor de iarnă.

Ca în fiecare an, luna ianuarie aduce în prim plan pentru pasionații de shopping perioada de solduri.

Cei care tânjesc după colecțiile toamnă/iarnă 2011 ale celor mai renumite brand-uri din România vor beneficia de discount-uri de 20-25%, unele ajungând chiar la 50-70%, în limita stocului disponibil. La start s-au aliniat marile magazine precum Zara, Mango, Stefanel, Tommy Hilfiger, Lacoste, H&M, Promod, Polo Garage, Motivi, BSB, Musette, Sephora, Debenhams și nu numai.

„Pentru vizitatorii București Mall și Plaza Romania nu este doar SALES. Pe lângă ocazia de a-și completa garderoba cu tendințele sezonului trecut la prețuri atrăgătoare, dorim să recreăm o atmosferă proaspată, de început de an, un spațiu dedicat timpului liber petrecut într-o manieră inedită – expoziții interesante atât pentru cei mari cât și pentru cei mici, jocuri interactive, premiere cinematografice, concursuri, concerte și multe alte oportunități de quality time”, a declarat Sinan Okumus, Marketing & Sales Director.

Pentru marile firme, reducerile înseamnă lichidarea stocurilor din colecția anterioară, dar și o șansă de a se detașa în piață, de a se promova mai intens, de a deveni addictive, prezentându-și produsele la prețuri mai competitive și câstigând astfel clienți noi care vor reveni și în lansări de colecții sau în alte campanii. Pentru cumpărături inteligente, destinse și atent alese această invitație oferită de simplul cuvânt SALES este pretextul pentru o sesiune de shopping ca la carte.

Compania Anchor Grup, prezentă în România din 1997, este unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa imobiliară, cu un portofoliu vast de proiecte de retail, residence şi clădiri de birouri: Bucureşti Mall, primul centru comercial modern din România; Plaza România, cea mai populară destinaţie pentru cumpărături şi distracţie din Bucureşti, Shopping MallDova, centru comercial deschis în Chişinău, Republica Moldova, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial şi InCity Residences, ansamblu rezidenţial situat în centrul oraşului. Valoarea totală a investiţiilor se ridică la circa 250 mil EUR, continuându-se dezvoltarea unor proiecte de anvergură şi extinderea platformei de servicii.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi site-urile: www.bucurestimall.com.ro și www.plazaromania.ro.

Bucuresti, 11.01.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.