Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lactag lanseaza laptele ESL in cutie Tetrapak

Lactag, una dintre cele mai mari fabrici de prelucrare a laptelui din sudul tarii, a lansat la inceputul anului 2014 un nou produs – laptele ESL, ambalat in cutie tetrapack de 1l. Laptele ESL completeaza gama de produse Lactag si este disponibil in varianta de 3,5% grasime si 1,5% grasime.

Adriean Asan-Mic, director general Lactag, a declarat: ”Dupa ce am investit intr-o fabrica noua, dotata cu o linie de productie speciala pentru ambalarea laptelui ESL la cutie tetrapack, Lactag a venit in intampinarea consumatorului urban, grabit si pretentios, cu un produs sanatos, gustos si cu termen de valabilitate extins. Preocuparea noastra permanenta pentru calitate, imbinata cu inspiratia agentiei care a dezvoltat identitatea grafica, au avut ca rezultat un produs de care suntem foarte mandri: sanatos, cu gust bogat, adevarat de lapte, atragator pentru toti clientii interesati de produse cu o calitate certa, la preturi rezonabile.”

Tehnologia de prelucrare ESL (Extended Shelf Life) presupune tratarea laptelui la temperaturi foarte inalte. Astfel, se reduce nivelul de micro-organisme care se dezvolta in lapte si se prelungeste termenul de valabilitate al acestuia pana la 30 de zile.

Lactag este un brand romanesc, mandru de faptul ca este romanesc, si cu o traditie de 50 de ani. Iaurtul, smantana, sana, kefirul, laptele batut, branza Fagaras, untul si toate celelalte produse Lactag sunt obtinute prin retete foarte apropiate si inspirate de cele traditionale, puse la indemana consumatorului in ambalaje cu motive nationale romanesti.

Mai important este insa faptul ca Lactag este un brand cu viziune, flexibil si deschis la nou. Laptele ESL vine in doua amabalaje inedite, care pastreaza valorile traditionale romanesti, dar le rescrie intr-un limbaj modern, un limbaj pe intelesul si placul consumatorului de la oras.

“Intensitatea culorilor si felul in care imbini culorile pot transforma lucrurile intr-un mod miraculous” a declarat Daniel Toma, director de creatie Funvertising, agentia care a realizat identitatea de brand si comunicarea Lactag. Despre cele doua noi ambalaje tetrapack, acesta a mai adaugat: “Am pastrat motivele nationale romanesti, le-am golit de culoare si apoi le-am umplut cu palete cromatice care vorbesc despre voiosia si forfota continua de la oras”.

Cum sloganul Lactag este Pe gustate!, ne ramane sa cumparam si sa gustam laptele ESL ambalat in cutii voioase tetrapack.

Bucuresti, 17.02.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.