tech week
Shadow

La un an de prezență în România, Verifone își intensifică eforturile de creștere a echipei de specialiști din Centrul de Inovare din București

Compania intenționează să angajeze încă 100 de specialiști în cursul anului viitor. Posturile vor fi disponibile în domenii variate: Software, Product Management, Digital Sales, Customer Support și Finance.

Verifone România, lider fintech de soluții complete de plată și comerț la nivel global, își extinde operațiunile în Centrul de inovare din București. Verifone a achiziționat acum un an compania 2Checkout. La un an de prezență pe piața din România, Verifone își intensifică eforturile pentru a crește echipa de cercetare și inovare din capitala României.

În acest moment, în centrul din București lucrează aprope 400 de angajați, iar în cursul anului următor, compania intenționează să mai angajeze încă 100. Specialiștii români vor avea astfel ocazia să fie implicați și să contribuie la proiecte globale și produse inovative din domeniul plăților și al comerțului digital, în toate aspectele sale.

De asemenea, compania oferă programe dedicate de dezvoltare pentru angajați. Întrucât 40% din echipa din București este formată din specialiști în tehnologie, o bună parte dintre aceste programe le este adresată lor.

Peyton O’Connor, Head of Human Resources, Verifone
Peyton O’Connor, Head of Human Resources, Verifone

“Proiectele dezvoltate în București implică cele mai noi tehnologii, de la soluții de cloud și microservicii până la criptomonede. Angajații noștri de aici au ocazia să lucreze cu unii dintre cei mai mari experți în domeniu, contribuind astfel la viitorul industriei de comerț electronic”, a declarat Peyton O’Connor, Head of Human Resources, Verifone. “Cele peste 60 de patente pe an trimise spre brevetare, create de echipa noastră de Global Engineering, reprezintă o dovadă a procesului de inovare în care este implicată compania”, a mai adăugat ea.

Verifone dezvoltă o platformă globală unificată de soluții de plată și comerț electornic pentru a oferi clienților săi și cumpărătorilor finali o experiență desăvârșită la finalul achizițiilor, indiferent de modul cum se efectuează plata, online sau offline, cu cardul sau alte metode. În portofoliul global al companiei se găsesc soluții de plată foarte variate, de la clasicele terminale de plată, până la kiosk-uri de comandă din rețelele fast-food, tablete sau display-uri în taxiuri sau softuri specializate pentru plată.

“De la preluarea companiei 2Checkout, peste 10% din echipa inițială a fost promovată în cursul anului trecut, unii dintre angajați preluând roluri la nivel global în cadrul organizației. De asemenea, compania promovează o cultură incluzivă, care încurajează creșterea rolului femeilor în domeniul Tech. Există chiar un program dedicat în acest sens, Women Mentorship. Ediția din acest an a implicat peste 30 de mentori și persoane mentorate, dintre care 10% au fost din România”, a mai declarat Peyton O’Connor.

De asemenea, în cadrul Verifone, angajații au ocazia de a lucra într-unul din cele peste 100 de birouri pe care compania le are la nivel global.

Verifone România oferă și un program de internship dedicat tinerior – Verifone Internship Program. Anul acesta, 9 interni au beneficiat de acest program, iar 5 dintre ei au fost angajați pe poziții permanente.

În contextul pandemic actual, echipa își desfășoară activitatea remote, prezența la birou fiind benevolă.

Leave a Reply

Your email address will not be published.