expoplast Sibiu 2019

La un an de la lansarea pe piata din Romania,

reteaua de suporturi indoor-Digital Frame s-a afiliat la o retea internationala

Suportul de afişaj Digital Frame a fost lansat în România în luna mai a anului trecut, fiind primul sistem indoor capabil să ofere date despre vizualizarea reclamei în mall-uri, prin dispozitivul de contorizare pe bază de senzori ataşat.

La un an de la lansare, reţeaua de digital frame- sistemul de afişaj indoor digital, pentru care SPM Indoor are exclusivitate în România- a intrat în reţeaua internaţională bookingDOOH, SPM Indoor fiind primul operator din Europa de Est afiliat.

Reţeua în care SPM Indoor Division are amplasate digital frame-uri include principalele mall-uri din 8 oraşe ale ţarii: Plaza România, Bucureşti Mall , City Mall, Piteşti EuroMall, Sibiu Promenada Mall, Timişoara Iulius Mall, Oradea Lotus Market, Cluj Iulius Mall, Iaşi Iulius Mall, Moldova Mall, Braşov Macromall.

Campaniile derulate pe digital frames au avut până în prezent clienţi precum: Nokia, UPC, AXN, Animax, Chio Chips, Pepsi, Lipton, Cosmote, Mars, BCR Power Card, Nokia, Lipton, Q fort, BRD, Dove, Famous Brands, Vapiano, BMW.

‘Am derulat în ultimul an numeroase campanii pe digital frames pentru clienţi mari. Unii dintre ei au solicitat exclusiv reţeaua de afisaj digital pentru campanii de lansare de produs, datorită noutăţii suporturilor şi calităţii expunerii. Nokia de pildă, a asociat într-un mod ideal un nou produs cu tehnologia avansată a digital frame-urilor.

Eficienţa campaniilor pe digital frames se evaluează în costurile 0 de producţie şi decorare dar şi prin rezultatele de trafic înregistrate în timp real. Dispozitivul ataşat contorizează traficul din apropierea suporturilor, fiind primul sistem de măsurare a audienţei din piaţa de indoor din România. Advertiserii au la îndemână informaţiile legate de vizibilitatea campaniilor în timp real. 

‘Eficienţa unei astfel de comunicare decurge şi din avantajul psihologic al expunerii indoor, acela de a transmite mesajul publicitar în spaţiul unde consumatorul ia decizia de cumpărare.’ apreciază Răzvan Constantinescu, General Manager SPM Indoor Division.

Costurile unei campanii indoor pe sistemele digital frames pot varia în funcţie de dorinţele clientului. Campaniile pot fi implementate, modificate sau înlocuite în maxim 24 de ore, eliminând orice costuri suplimentare de producţie sau decorare.

‘Costurile rate card ale unei campanii pe o lună, în intreaga reţea de digital frames, sunt de 11.000 euro. O campanie la nivel naţional în interval de o lună, este vizualizată de aproximativ 1.860.000 vizitatori unici, de unde rezultă CPT(cost per thousand) = 6,24 euro.’ declară Răzvan Constantinescu.

Prin afilierea la reţeaua bookingDOOH, SPM Indoor Division a devenit primul operator de indoor din Europa de Est din platforma globală de booking pentru advertiserii din publicitatea digitală de tip out-of-home. Avantajele acestei afilieri constau în faptul ca BookingDooh aduce o reţea de mii de suporturi de tip digital pe o platformă ce cuprinde operatori si clienţi din întreaga lume.

Bucuresti, 13.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *