Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La timp pentru cursa de 24 de ore de la Nürburgring: lansare spre vânzări a nou dezvoltatului BMW M4 GT4

bmw-m4-gt4_nuerburgring_lansare-vanzari

Bucureşti/Nürburgring. Clienţii pot comanda noul BMW M4 GT4, cel mai recent model din gama de produse a BMW Motorsport. Automobilul avansat din punct de vedere tehnologic a parcurs peste 20.000 de kilometri în teste, numeroase ore în tunelul aerodinamic, aplicaţii extinse pentru reglaje de fineţe şi apariţii de succes în condiţii de cursă. Directorul BMW Motorsport, Jens Marquardt, împreună cu pilotul Dirk Adorf (Germania), care a fost puternic implicat în testarea maşinii ca pilot de dezvoltare, a lansat modelul spre vânzare în cadrul unui eveniment exclusiv dedicat clienţilor la Nürburgring (Germania). BMW M4 GT4, care este gata pentru utilizare pe circuite datorită unui pachet standard cuprinzător, va costa 169.000 de euro (plus TVA).

“Chiar şi după mai mulţi ani, lansarea unei maşini noi rămâne un punct de atracţie absolut pentru mine ca director BMW Motorsport”, a declarat Jens Marquardt, directorul BMW Motorsport, la evenimentul de prezentare din paddockul de la Nürburgring. “Începerea vânzărilor ne permite să atinge un nou punct reper cu BMW M4 GT4. Aşteptăm cu nerăbdare să vedem maşina bucurându-se de succes în 2018, alături de echipele noastre de client. Oferim clienţilor un model GT4 sofisticat şi fiabil, care încorporează întreaga competenţă a BMW Motorsport, alături de baza solidă oferită de BMW M4 Coupé. Dezvoltarea BMW M4 GT4 s-a concentrat pe kilometri, eficienţa costurilor şi uşurinţa în întreţinere.”

bmw-m4-gt4_nuerburgring_lansare-vanzari
Tehnologia de producţie se îmbină cu inovaţia din motorsport

Totul se datorează utilizării tehnologiei de serie şi a dezvoltărilor inovatoare de la BMW M6 GT3. Motorul şi transmisia, inclusiv gestiunea electronică de control, au fost adoptate de la BMW M4 Coupé. Capota din carbon provine de la BMW M4 GTS. În plus, BMW M4 GT4 are uşi din fibră de carbon, splitere frontale şi aripi spate specifice motorsportului şi un sistem de evacuare de curse. Scaunul, frânele şi pedalierul utilizează soluţii care sunt utilizate şi la vârful de gamă pentru curse de client, BMW M6 GT3. Conceptul interior este creat complet pentru confortul pilotului, astfel încât acesta să se poată concentra integral pe pilotaj.

Inginerii BMW au mers într-o direcţie complet nouă în ceea ce priveşte software-ul de control al motorului. BMW M4 GT4 este primul model BMW Motorsport care este echipat cu power sticks, care pot fi preprogramate pentru diferite niveluri de performanţă a motorului. Datorită sistemului, care a fost aprobat de SRO Motorsports Group şi este bine protejat împotriva manipulării, Plug-and-Play oferă clienţilor BMW Motorsport capacitatea de a reacţiona rapid şi flexibil la schimbările Balance of Performance în diferite curse.

Următorul test major: cursa de 24 de ore de la Nürburgring

În ultimele luni, BMW M4 GT4 a fost testat de mai mulţi piloţi oficiali BMW, de juniorii BMW şi de piloţi client pe diferite circuite, cu diferite tipuri de pneuri şi într-o gamă largă de condiţii exterioare. Obiectivul acestor teste a fost adaptarea tuturor aplicaţiilor tehnice, precum sistemul de stabilitate DSC şi ABS, pentru îndeplinirea cerinţelor motorsportului în cât mai multe detalii posibil. Maşina şi-a dovedit deja fiabilitatea şi performanţele în curse pe Nordschleife şi în cursa de 24 de ore de la Dubai (Emiratele Arabe Unite).

Participarea din acest weekend, la cursa de 24 de ore de la Nürburgring, este următorul test major în dezvoltarea BMW M4 GT4. Dirk Adorf (Germania), juniorul BMW Motorsport Ricky Collard (Marea Britanie) şi Jörg Weidinger (Germania) – inginer de teste şi dezvoltare la BMW M GmbH, el însuşi un participant de succes în BMW Sports Trophy timp de mai mulţi ani – vor utiliza clasica de anduranţă pentru a acumula şi mai multe cunoştinţe preţioase despre noua maşină. Ei vor participa la cursa de 24 de ore de la Nürburgring alături de jurnalistului britanic de motorsport Jethro Bovingdon (Marea Britanie) în BMW M4 GT4 media car, cu susţinerea partenerului de anvelope Hankook. Anterior, nici un alt jurnalist nu a avut şansa de a pilota un model BMW de preproducţie precum BMW M4 GT4.

O avanpremieră a BMW M4 GT4 este disponibilă aici:

Date tehnice ale BMW M4 GT4:

Dimensiuni
Lungime, exclusiv spliter:       4.671 mm
Lungime, inclusiv spliter:        4.750 mm
Lăţime, exclusiv oglinzi:          1.877 mm
Lăţime, inclusiv oglinzi:           2.014 mm
Înălţime:                                 1.369 mm, variabilă
Ampatament:                         2.812 mm

Motor
Tip: Şase cilindri dispuşi în linie, patru supape
Tehnologie: tehnologie M TwinPower Turbo, injecţie directă, Valvetronic
Capacitate: 2.979 cmc
Putere: Peste 431 CP (în funcţie de Balance of Performance)
Gestiune a motorului: Gestiune electronică de serie – puterea poate fi ajustată prin intermediul power stick în funcţie de BoP definit
Sistem de evacuare: sistem ultrauşor specific motorsportului

Rezervor
•    Rezervor de siguranţă FT3
•    Capacitate: 125 de litri (în funcţie de regulament)

Şasiu
•    Şasiu cu celulă de siguranţă sudată, certificată DMSB (în conformitate cu regulamentul FIA), produsă de BMW Motorsport
•    Acoperiş, uşi şi capotă realizate din CFRP
•    Geamuri Makrolon® (parbriz încălzit)
•    Spliter frontal de motorsport realizat din CFRP
•    Aripă spate de motorsport realizată din CFRP, ajustabilă
•    Eleron de motorsport realizat din CFRP
•    Sistem de cricuri pneumatice
•    Sistem de blocare rapidă a capotei şi portbagajului
•    Cablaje ultrauşoare de motorsport

Suspensie
•    Conexiuni de control specifice motorsportului
•    Stabilizatoare de motorsport ajustabile, faţă şi spate
•    Amortizoare (Öhlins) special adaptate pentru motorsport, faţă şi spate
•    Arcuri, fiecare cu trei niveluri de reglare, disponibile pentru punţile faţă şi spate

Transmisie
•    Transmisie cu dublu ambreiaj, cu şapte trepte, cu software motorsport
•    Diferenţial mecanic cu răcire separată
•    Axuri de ieşire special construiţi, cu rulmenţi adaptaţi pentru motorsport (puntea spate)

Sisteme de asistare a conducătorului
•    Sisteme de stabilitate adaptate special pentru BMW Motorsport (DSC/ABS)

Jante/pneuri
•    Jante din aliaj uşor, 11 x 18″
•    Dimensiuni anvelope: 300/660 R18 (livrat cu pneuri Hankook)

Frâne
•    Etrier faţă fix, cu şase pistoane, AP Racing
•    Diametrul discurilor de frână: 390 mm
•    Etrier spate fix, cu patru pistoane, AP Racing
•    Diametrul discurilor de frână: 355 mm
•    Bară de echilibru pentru ajustarea echilibrului frânelor faţă şi spate

Răcire cu aer a frânelor, cu circuit dublu

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.