Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La Plaza Romania primavara vine cu decoratiuni eco-friendly

Plaza România întâmpină primăvara cu decoraţiuni eco-friendly create din materiale reciclabile, care îmbină într-o modalitate unică designul şi fabricarea ornamentelor cu nevoia de conservare a mediului.

„Prin decoraţiunile eco, Plaza România a găsit o modalitate inedită de a implica oamenii şi de a-i face să conştientizeze importanţa reciclării. Anchor Group îşi desfăşoară activitatea prin menţinerea unui echilibru între obiectivele sale de natură economică şi ecologică”, declara Albert Craiciu, Director adjunct de Marketing Anchor Grup.

Cei şase trandafiri înfloriţi sunt dispuşi pe o tulpină centrală de 12 metri lungime şi 6 metri lăţime. Folosirea hârtiei ca material de bază în realizarea decoraţiunilor eco are în vedere transmiterea unui mesaj cât se poate de natural, şi anume, conştientizarea efectelor pe care le putem avea asupra mediului. Prin reciclare putem reduce poluarea aerului cu 74-94%, poluarea apei cu până la 35% şi putem minimiza consumul apei cu aproape 45%. Este ca şi cum am împiedica tăierea a 16 pini şi 85 mp de lemn.

În această primăvară Plaza România pregăteşte şi alte evenimente şi promoţii inedite precum:
– Butterfly Day, un concept nou care constă în reduceri de până la 50% la anumite produse din noile colecţii. Pentru a beneficia de reducerile la noile colecţii, cumpărătorii trebuie să caute în magazinele partenere simbolul fluturelui pe etichetele produselor în fiecare zi de 1 a fiecărei luni.
– Târgul de frumuseţe în perioada 1-10 martie, un spaţiu special amenajat în zona Rotonda unde vizitatoarele sunt răsfăţate şi consiliate de profesionişti în domeniu.
– Colecţiile de primăvară-vară aduc note noi de culori în trend cu aspiraţiile consumatorilor, surprinzând printr-o largă paletă de opţiuni în materie de vestimentaţie, de la casual la pret a porter .
– Mai mult, pe 4 martie, începând cu ora 12, în Rotonda, vizitatorii se vor putea întâlni cu cei mai apreciaţi jucători de fotbal ai momentului: Mirel Rădoi, Petre Marin şi Marius Nicolae invitaţi special la lansarea ghetei de fotbal Nike T90. Şi desigur, pentru că e primăvară, doamnele nu sunt uitate şi vor primi un simbol al primăverii.

Până în data de 22 martie, CardAvantaj continuă să ofere clienţilor săi 3 rate suplimentare pentru cumpărăturile efectuate prin CardAvantaj în magazinele partenere din Plaza România.

Pentru a fi în pas cu noile tendinţe, Plaza România continuă seria de fashion show-uri Style Up avându-l ca art director pe binecunoscutul Alin Gălăţescu.

Bucuresti, 02.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.