Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La DOMO, tinerii casatoriti

se bucurã de oferte speciale!

în plin sezon al nunţilor, DOMO lanseazã în magazinele sale o promoţie nouã, destinatã celor proaspãt cãsãtoriţi. Aceasta se desfãşoarã sub sloganul “ai 5% mai multe motive sã te treacã pragul magazinelor DOMO” şi este valabilã pânã la sfârşitul anului. În aceastã perioada, cei care au spus “da” la Primãrie îşi pot alege din oferta de electronice, electrocasnice sau IT&C din orice magazin DOMO. Tot ce trebuie sã facã este sã prezinte o copie dupã certificatului de cãsãtorie şi beneficiazã de 5% discount la produsele pe care le achiziţioneazã. 

 

„DOMO se poziţioneazã aproape de cãmin, de familie şi e firesc sã susţinã tinerele cupluri ce fac primii paşi în viaţa împreunã, cu componentele ei, atât romantice cât şi domestice. Ne implicãm activ şi susţinem prin oferta noastrã viaţa în familie, planurile şi încrederea în viitor. Odatã cu promisiunile noastre concrete, fie cã e vorba de preţuri bune sau promoţii speciale, transmitem si parte din personalitatea brandului DOMO: cãldurã, prietenie, încredere, suport”, a declarat Gabriela Mândrea, Sales&Marketing Manager DOMO.
   
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 105 magazine ce însumeazã peste 37.000 de metri pãtraţi şi peste 1050 angajaţi.  

Bucuresti, 18.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.