Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La DOMO, lucrurile bune se intampla in fiecare zi

Retailerul electroIT DOMO lansează campania de imagine “Lucrurile bune se întâmplă în fiecare zi”, provocându-ne pe fiecare dintre noi să căutăm lucrurile bune care se întâmplă în fiecare zi.

Campania de imagine lansată de DOMO dezvăluie moduri în care fiecare dintre noi ne putem bucura mai mult de fiecare clipă și ne motivează să descoperim că lucrurile bune care se întâmplă în fiecare zi sunt mult mai numeroase decât credem. Cu ajutorul tehnologiei, pe care Domo o oferă la prețurile cele mai avantajoase, viața poate deveni mai plăcută și mai ușoară.

De ce să aștepți să acumulezi puncte la abonament ca să-ți permiți un smartphone? De ce să pierzi meciul pentru că iubita ta se uită la filme de dragoste? De ce să te muți în casă nouă ca să-ți înlocuieși masina de spălat? DOMO te ajută să găsești motive de bucurie în fiecare zi, să redescoperi plăcerea a face cadouri celor dragi fără un motiv anume. Bucuria poate veni din lucrurile mici: o ceașcă de cafea bună de la noul espressor și timpul petrecut împreună cu prietenii poate valora mai mult decât crezi. Cu ajutorul tehnologiei acum îți poți acorda timpul necesar pentru a savura momentele frumoase și a te bucura în fiecare zi de ele, așa cum ar trebui.

„Obiectivul principal al campaniei a fost reafirmarea și reconsolidarea valorilor brandului, într-un context actual. Întărim cu această ocazie promisiunea DOMO, respectată de-a lungul timpului, de a oferi o gamă largă de produse cu prețuri întotdeauna mici. Astfel, consumatorii au avut și au permanent posibilitatea de a alege produsele care le fac viața mai frumoasă și mai ușoară, în fiecare zi, fără a fi nevoiți să aștepte o campanie promoțională pentru a face cumpărături.”, spune reprezentantul Domo Retail Marketing.

În cei 20 de ani de la deschidere, DOMO a câștigat încrederea clienților, fiind un brand vesel, dinamic, nepretențios. Personajele DO & MO păstrează o legătura apropiată cu clienții și îi ajută să descopere cum se pot bucura în fiecare zi de avantajele oferite de tehnologie.

Bucuresti, 15.12.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.