Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

La Creativity Blueprints 4 afli cum reuseste publicitatea sa puna creativitatea la incercare

Creativity Blueprints 4, singura şcoală gratuită de creaţie în publicitate, un proiect marca Advice, dă startul înscrierilor. Până pe 27 martie, studenţii dornici să afle de ce creativitatea în publicitate este deseori dificilă pot aplica prin completarea formularului de pe site-ul www.creativityblueprints.ro. Proiectul se va desfăşura în perioada 4-12 aprilie, la Orange concept store, iar timp de două zile, participanții vor avea ocazia să descopere creativitatea chiar în mediul său, într-o agenție de publicitate.

Timp de șapte zile, 20 de studenți, potențiali copywriteri sau art directori, vor fi puși față în față cu profesioniști din publicitatea românească. Aşadar, Creative Directori, echipe de Art&Copy, dar şi Strategic Planneri sau Account Directori le vor arăta de ce munca unui creativ în publicitate poate fi dificilă. Workshopurile vor dezvălui obstacolele din colaborarea Creaţiei cu departamentele de Client Service și Strategie. Vor aduce în discuție modalitățile în care se lucrează pe branduri dificile sau pe campanii sociale. Vor aborda problema producției în advertising și vor încerca să traseze granița dintre artă și publicitate.

Participanţii vor avea ocazia șă-şi transpună creativitatea în propria campanie publicitară. Astfel, la sfârșitul celor 12 workshopuri, echipele își vor prezenta campaniile realizate în fața unui juriu format din profesioniști ai industriei, care pun la bătaie internshipuri pentru cei care îi impresionează.

Elementul de noutate pe care îl aduce această ediție este acela că își propune să prezinte partea realistă şi mai puţin dezbătută privind creativitatea în publicitate. “Munca unui creativ în publicitate nu este deloc uşoară. Anul acesta am vrut să mergem mai departe de trăsăturile atrăgătoare și cunoscute ale departamentului de creaţie și să ajungem la cele mai puţin dezbătute, mai puţin plăcute. Am vrut ca participanții să afle nemulţumirile creativilor, problemele de care aceștia se lovesc în munca zilnică, adevărurile nespuse din departamentul de creaţie”, completează Larisa Manu, Project Manager.

Conceptul creativ şi mesajul campaniei de promovare, “Publicitatea pune creativitatea la încercare”, a pornit de la insightul că oamenii de creație întâmpină tot felul de obstacole în munca lor. “N-ai inspirație, ai headline dar nu ai vizual, nu-i place directorului de creație, client service-ul îți refuză ideea, clientul vrea să o iei de la capăt”, completează Marius Eftimie, Project Manager. Practic, proiectul înfăţişează drumul lung și plin de încercări pe care creativul îl are de parcurs până la implementarea campaniei publicitare.

De 4 ani, Creativity Blueprints este singura școală gratuită de creaţie în publicitate, dedicată studenţilor. Cu ajutorul Orange concept store și Radio 21, proiectul va aduce și anul acesta în faţa participanţilor profesioniști din agenţii de publicitate, dispuşi să împărtăşească experienţe și cunoştinţe din culisele departamentului de creaţie.

Bucuresti, 15.03.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *