Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La Constanta, doar vocea conteaza

Preselecţiile pentru noul sezon “Vocea Romȃniei” de la PRO TV s-au încheiat în acest weekend

După primele trei sezoane “Vocea Romȃniei”, ce au ţinut milioane de romȃni în faţa televizoarelor, Caravana a ajuns în acest sfȃrşit de săptămȃnă la malul mării.

După Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Bucureşti, aspiranţii la marele titlu au venit la Constanţa să-şi arate calităţile vocale şi artistice şi să demonstreze că “Doar vocea contează”. Concurenţii prezenţi, dornici să cȃştige marele premiu “Vocea Romȃniei”, au fost de mai multe etnii, arătȃnd diversitatea acestei regiuni. Romȃni, aromȃni, tătari şi turci s-au întrecut în talentul muzical în cadrul ultimei presecţii pentru sezonul patru din “Vocea Romȃniei”.

Aspiranţii la marele titlu nu au fost doar din Constanţa, ci şi din municipiile apropiate: Tulcea, Galați, Brăila şi Slobozia. Astfel, oraşele de pe malurile Dunării şi mării Negre au arătat că au concurenţi valoroşi, adevăraţi adversari pentru cei din Banat, Ardeal, Moldova şi Muntenia.

Pentru că pasiunea pentru muzică nu are limite, concurenţii au fost atȃt artişti şi muzicieni sau elevi la şcoli de profil, cȃt şi consilieri juridici, executori fiscali, profesori sau farmacişti. Toţi cei prezenţi şi-au demonstrat cum au putut mai bine talentul, din dorinţa de a ajunge la toamnă în faţa noului juriu de la “Vocea Romȃniei”, format din Loredana, Smiley, Marius Moga şi Tudor Chirilă.

La preselecţiile din Constanţa şi-a facut apariţia şi una din vocile de top ale Romȃniei: Mihai Traistariu. Artistul a venit să îi inscrie pe opt dintre elevii şcolii de muzică pe care o conduce. Mihai Trăistariu recunoaşte că, dacă nu ar fi artistul care urmează să lanseze în această toamnă al 14-lea album, ar participa la “Vocea Romȃniei”: “Există clar un progres muzical şi la nivel de piaţă muzicală şi industrie de gen în Romȃnia. Eu am participat la Cerbul de Aur şi la Mamaia, acolo unde m-am lansat ca artist. Dar dacă m-aş fi putut înscrie la “Vocea Romȃniei” atunci, categoric aş fi făcut-o. Sunt 100% sigur că aş fi venit la preselecţii".

Foştii concurenţi de la “Vocea Romȃniei” au venit în număr mare să îi susţină pe cei ce abia acum intră în adevărata competiţie a vocilor: “Îi sfătuiesc pe cei care abia de-acum încolo încep să înţeleagă ce înseamnă “Vocea Romȃniei” să fie naturali, să facă numai ceea ce simt pentru că în acest fel nu vor da greş niciodată!”, a susţinut Loredana Ciubotaru, concurenta care de la “Vocea Romȃniei” a ajuns direct în studioul în care înregistrează şi Inna.

"Am venit chiar să susţin o prietenă. Nu pot spune că am emoţii. Nu am avut nici prima oară. Deşi, trebuie să recunosc, nu visam să ajung pȃnă acolo, să o am pe Loredana ca antrenoare şi să învăţ atȃt de multe. Ce-i drept, eu am fost temperat şi am înţeles magnitudinea concursului, aşa că am fost conştient de ceea ce înseamnă participarea la Vocea Romȃniei", a declarat si Marius Marin, un alt concurent de la ediţiile precedente.

Show-ul le-a schimbat viaţa şi lui Andrei Chermeleu şi Stellei Anita, cuplul care s-a “duelat” la “Vocea Romȃniei” şi care acum lucrează în studio împreună, ca artişti şi producători muzicali: "Vocea Romȃniei e o experienţă constructivă pentru dezvoltarea oricărui aspirant la statutul de artist în Romȃnia. Îţi aduce un plus de imagine fantastic! O apariţie la “Vocea Romȃniei” e echivalentul a trei hituri la radio. Mă bucur foarte mult că am avut ocazia să lucrez cu cei mai buni oameni din industrie la “Vocea Romȃniei”!", a declarat Andrei Chermeleu.

„Vocea României” a obținut rezultate record de audiență la PRO TV încă de la primul sezon, iar succesul a fost din ce în ce mai mare (8,5 rating și 26% share în anul 2011, 12 rating și 26,4% share în 2012 și 13,2 rating și 30,5% în 2013, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani).

The Voice este un format internațional cu o popularitate imensă, care a câștigat în ultimul an mai multe premii importante precum Prime Time Emmy Award (Outstanding Reality-Competition program), Critics’ Choice Television Awards (Best Reality Series Competition) sau Billboard Mid-year Music Awards (Best music Reality Show).

Bucuresti, 14.07.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.