Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La Colline reintroduce laptele proaspat de capra in marile magazine

Începând cu 1 martie, laptele proaspăt de capră sub brandul La Colline poate fi găsit din nou pe rafturile magazinelor. După două luni de pauză, caprele încep un nou sezon de lactaţie, asigurându-se în acest fel necesarul de lapte proaspăt pentru consumatorii interesaţi. Tot în această primăvară, La Colline anunţă un nou look pentru ambalajele de 900 şi 500 de ml precum şi lansarea unui produs în preajma Paştelui.

La Colline, producătorul clujean de produse din lapte de capră, intră în primăvară cu forţe noi. Caprele dau din nou lapte din belşug iar în magazine vor apărea produsele proaspete.

Laptele de capră este colectat din zona centrală şi de Nord a Transilvaniei, de la două ferme mari şi moderne şi de la alte câteva ferme tradiţionale.

„Începând cu luna decembrie, caprele îşi „păstrează” laptele doar pentru iezii lor cărora le dau naştere pe la mijlocul lunii februarie. Abia de atunci putem începe şi noi exploatarea lui. Întrucât au fost cereri de lapte proaspăt în toată această perioadă, atât de la distribuitori cât şi de la consumatorii direcţi, îi anunţăm acum pe toţi aceştia că laptele va fi reintrodus în magazine de Mărţişor.” spune Ovidiu Spînu, proprietarul fabricii La Colline.

Tot în această primăvară, La Colline schimbă şi modul de prezentare a produselor proaspete. Astfel, laptele, iaurtul şi kefirul vor avea ambalaje de 900 şi 500 de ml cu o înfăţişare nouă, fiind reprezentate de flacoane lungi şi subţiri, fabricate dintr-un material mai rigid decât precedentul pentru a evita orice scurgere a produsului atunci când ambalajul este presat. De asemenea, cu noul sistem de ambalare s-au avut în vedere şi o serie de alte avantaje: produsele ocupă o suprafață mai mică iar datorită diametrului redus pot fi manevrate ușor chiar şi de către copii.

“Noul design este acum mai aproape de esenţa brandului La Colline. Clienţii vor recunoaște calitatea şi vor şti imediat ce vor vedea produsul că suntem un producător autohton, că folosim 100% lapte de capră, fără niciun fel de adaosuri. ”, a mai declarat Ovidiu Spînu.

Produsele proaspete (laptele, iaurtul și kefirul) rămân cele mai bine vândute din portofoliul La Colline, acestea însumând peste 40% din vânzări şi înregistrând, totodată, o permanentă tendință de creștere.

Noutăţile pentru acest sezon nu se încheie aici. La Colline anunţă că în luna aprilie va lansa pe piaţă încă o specialitate, aflată momentan în faza de testare. Astfel, un nou tip de brânză de capră va fi adăugat în portofoliul firmei clujene din care fac parte în prezent laptele de capră integral, iaurtul de băut, kefirul, brânzeturile premium cu diferite verdeţuri şi condimente, rulourile „a la Provence” presărate cu ierburi fine, cele cu cărbune, crema tartinabilă, brânza de capră cu trufe şi cea cu mucegai. Dintre acestea, brânza cu mucegai alb de tip Camembert (La Colline Blanche) este în continuare foarte apreciată de clienţi. Vânzările acestui sortiment au atins 10 % din volumul total, fiind un produs solicitat și pe piața externă.

LaColline îşi extinde fabrica

După ce la sfârşitul anului trecut a adăugat în portofoliu brânza de capră cu trufe, un sortiment unic pe piaţa locală, producătorul clujean continuă seria noutăţilor anunţând extinderea, în 2012, a fabricii de la poalele dealului Feleacului. Aceasta va fi echipată cu o linie automată de îmbuteliere, etichetare şi ambalare a produselor proaspete şi acidofile, precum lapte, iaurt şi kefir. Noile mijloace de fabricare, ce presupun o investiţie estimativă de 250.000 Euro, vor contribui la creşterea calităţii şi a capacităţii de producţie a produselor La Colline.

Produsele La Colline sunt preparate numai din ingrediente naturale, fiind fabricate integral din lapte de capră. Pe lângă proprităţile benefice sănătăţii recunoscute acestui tip de lapte, produsele pregătite la Cluj mai prezintă avantajul de a fi cremoase şi fine, la prepararea lor fiind folosită o tehnologie franţuzească.

Bucuresti, 28.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.