Bosch lanseaza campania “Reciclat + Bricolat = Premiat", desfasurata in toate magazinele OBI, in perioada 25 noiembrie – 31 decembrie 2010.
Campania, desfasurata in parteneriat cu lantul de magazine OBI si Asociatia Romana de Reciclare ROREC, premiaza pasiunea pentru bricolat si reciclat a romanilor. Astfel, oricine aduce la unul din magazinele OBI o scula electrica veche, indiferent de marca, functionala sau nu, si cumpara una dintre cele 23 de scule electrice de mesterit Bosch participante la actiune, va fi premiat, la alegere, cu un polizor
unghiular, un ferastrau vertical sau o masina de gaurit marca Bosch. Valoarea de piata a fiecarui premiu este de 249.9 RON cu TVA.
Bucuresti, 24.11.2010
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience – subiectele cheie ale conferinței „Mag...
Raben Romania lansează o nouă rută de transport între Timișoara și Viena
4 motive pentru care să alegi invertoare pentru business-ul tău
Analiza Gebruder Weiss România: Piața de transport și logistică în 2023/2024 – de la provocări, la o...
Kaufland se alătură celei de-a 10-a ediții a Colectei Naționale de Alimente prin Cutia cu fericire
Pentru al doilea an consecutiv, OSCAR Downstream este cel mai atractiv angajator din industria Oil &...
Peste 15 speakeri internaţionali şi locali la EBcon. Cea mai mare conferinţă internaţională de Emplo...
Care sunt cele mai bune 63 de programe de internship din România? Companiile nominalizează, studenți...