Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La Antena 2, vezi ce vorbesti

La finele saptamanii care tocmai s-a incheiat, Antena 2 a implinit patru ani, pe care i-a sarbatorit in direct, impreuna cu toate vedetele postului. Tot sambata, la zi aniversara, Antena 2 a aparut in “haine de sarbatoare”, dobandite in urma unui proces de rebranding, realizat de prestigioasa companie britanica Red Bee”: grafica noua, slogan nou, ID-uri de post gandite special pentru ce si cum va fi Antena 2 de-acum inainte.

Ce aduce rebrandingul Antenei 2?

Un “look” foarte cool, potrivit cu orientarea postului, televiziune de talk-show live monden, “teritoriu” pe care Antena 2 a inceput sa paseasca inca de la lansare, timid la inceput, dar pe care l-a cucerit in cei patru ani. De-aici inainte, directia postului va fi indreptata strict in acest domeniu extrem de ofertant si pe care televiziunile generaliste l-au explorat doar partial. Totodata, aceasta televiziune de nisa este singura care revendica acest spatiu show-biz, monden.

Noul slogan al Antenei 2 este “Vezi ce vorbesti”, sintagma al carei sens principal in acest caz, nu este cel de atentionare: aici, la aceasta televiziune, ce se spune se si intampla, talk-show-urile aduc la iveala zvonuri sau stiri in premiera, dar care sunt verificate, se intampla sau urmeaza sa se intample foarte curand. Ca atare, urmarind Antena 2, vei fi pus la curent cu cele mai recente, spectaculoase si veridice evenimente din show-biz.

Grafica pune in valoare sloganul si orientarea spre show-biz a postului, este dinamica, bogata din punct de vedere vizual, pastreaza culorile postului si este evident orientate spre publicul tanar, pe care televiziunile urmeaza sa-l cucereasca prin abordare.

Realizari Antena 2

In anul lansarii, 2007, Antena 2 avea 604 000 telespectatori unici. IN 2011, numarul acestora a crescut de aproximativ patru ori, ajungand la 2 413 000.

Antena 2

Time Bands

Dates

AvRch(000)

Whole day

*Year 2007

604.07

Year 2008

1781.88

Year 2009

2055.85

Year 2010

2176.55

*Year 2011

2413.17

Prime Time

*Year 2007

320.94

Year 2008

1014.22

Year 2009

1203

Year 2010

1345.54

*Year 2011

1476.2

In 2011 (*ianuarie-29 martie) Antena 2 a atins 2.413.000 de telespectatori unici la nivel urban comparativ cu 604.000 telespectatori unici in anul lansarii.

Din punct de vedere al ratingului inregistrat, Antena 2 este, dupa primele trei luni ale anului, pe locul 12 in prime-time, cu o medie de 104 000 telespectatori, surclasand posturi de nisa cu o vechime mai mare in media, cum ar fi TVR 2 sau B1 TV.

2011

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

1

Pro TV

8.2

18.2

945

2

Antena 1

5

11

570

3

Kanal D

2.9

6.3

329

4

TVR 1

2.8

6.2

319

5

Antena 3

2.5

5.6

291

6

Prima TV

2.5

5.5

283

7

Acasa

2.3

5.1

265

8

Realitatea TV

2

4.5

233

9

National TV

1.5

3.4

175

10

OTV

1.4

3.2

165

11

Disney

0.9

2.1

108

12

Antena 2

0.9

2

104

13

TVR 2

0.7

1.6

84

14

Sport.ro

0.6

1.4

74

15

Cartoon Network

0.5

1.2

61

16

ETNO

0.5

1

53

17

Pro Cinema

0.4

1

51

18

B1TV

0.4

0.9

48

19

DigiSport

0.4

0.8

44

20

Euforia

0.3

0.7

37

21

Minimax/A+

0.3

0.6

32

22

Discovery

0.3

0.6

31

23

Diva Universal

0.3

0.6

31

24

10 TV

0.3

0.6

31

25

AXN

0.3

0.6

30

26

Favorit TV

0.3

0.6

30

27

Eurosport

0.2

0.5

26

28

gspTV

0.2

0.5

26

29

N24 PLUS

0.2

0.5

24

30

Taraf TV

0.2

0.4

23

Cea mai vizionata emisiune a postului in acest an este Confidential, care, in 2011, a ajuns la o medie de 139 000 de telespectatori din intreg mediul urban. Show-ul este realizat si prezentat de cuplul Oana Turcu si Cristian Brancu si poate fi vizionat in fiecare duminica seara la Antena 2.

De altfel, majoritatea emisiunilor din prime-time au cunoscut cresteri importante de audienta, comparativ cu anii precedent.

(Target: All Urban; Sursa: GFK Romania)

Bucuresti, 11.04.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.