Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La ADfel 2011 au avut loc experiente de brand neasteptate

A şasea ediţie a evenimentului ADfel, organizat de IQads şi 24-FUN şi susţinut de Radio Guerrilla a avut loc în perioada 15-21 august la Fabrica. ADfel oferă în fiecare an o săptămână de experienţe de brand neaşteptate celor care preferă jocul, interacţiunea şi descoperirea ca mod de petrecere a timpului liber.

În fiecare seară a evenimentului, îngerii AXE au întâmpinat bărbaţii care au venit la ADfel şi i-au invitat să facă împreună o poză, timp suficient să-şi dea seama dacă printre ei se află şi cel pentru care au căzut în ispită. Aşteptând dezlegarea misterului, care avea să se producă la sfârşitul săptămânii, participanţii la eveniment au avut în mai multe seri ocazia să caute ei înşişi îngeri, în cadrul jocului prin SMS oferit de AXE: “Găseşte îngerii”. Cei care au descoperit cel mai rapid îngerii şi care au acumulat cele mai multe puncte au fost premiaţi cu un kit Axe Excite. În ultima seară ADfel, Axe a oferit o proiecţie multisenzorială cu reclame “păcătoase”. La un moment dat, îngerii Axe s-au simţit atraşi spre ecranul mare din terasă şi au început să înainteze spre el, pe o muzică edenică. Fulgi albi parfumaţi cu Axe Excite au început să cadă în terasă, în timp ce îngerii înaintau cu privirea aţintită la ecran. Acolo l-au văzut pe cel care le-a făcut să cadă în ispită: protagonistul spotului Axe Excite, a cărui variantă pentru cinema a fost difuzată în premieră în România la ADfel.

Desperados le-a propus participanților de la ADfel să experimenteze nebunia petrecerilor Desperados. În două seri ale evenimentului, artiștii profesioniști și amatori care au venit la ADfel au putut experimenta “Wild Painting”, pe panouri uriaşe, costumaţi în salopete Desperados, ca să se poată dezlănţui avântul creativ şi având la dispoziţie de la cele mai subţiri pensule până la bidinele şi trafaleţi. În paralel, într-un colţ mai liniştit al terasei, doritorii şi-au putut alege şi aplica dintre tatuajele înscrise în “Desperados Wild Tattoo Design Competition”, care a avut loc pe platforma The Creator înainte de eveniment. Urmează să fie premiați doi câștigători: unul desemnat de juriul profesionist și prin votul publicului online, iar altul – în urma numărului de solicitări ale tatuajului la ADfel.

Vineri seara, Desperados a proiectat “Tutorialul Wild Party”, realizat de IQads şi comunitatea celor care vor să pună la cale o petrecere nebună ca la carte. Cei care au contribuit la proiecţie au fost premiaţi la eveniment.

În weekend, participanţii la ADfel s-au putut căsători pentru o zi, participând la concursurile prin SMS “Desperados Wild Declarations of Love” și “Desperados Wild Networking”. Pe ecranele din terasă au fost afişate declaraţiile de dragoste pe care şi le-au făcut îndrăgostiţii, iar cele mai wild dintre ele au fost recompensate cu bere, cătuşe şi certificate de căsătorie. Cei singuri s-au putut înscrie la Wild Networking. Au primit un cuvânt din universul Desperados (“iguană”, “polițistă”, “cătuşe”, “tatuaj”) și numele celei/celui la care avea să ajungă mesajul. Dacă destinatarului îi plăcea și răspundea DA, cei doi se căsătoreau și erau premiați cu bere și cătușe.

Jameson a venit la ADfel cu provocarea “Descoperă irlandezul din tine”. Mai întâi, vineri seara, a făcut o introducere în spiritul irlandez, printr-o selecție de reclame cu spiriduși, curcubee și oale pline cu aur, petreceri de St. Patrick’s Day, dansuri și puburi irlandeze. Apoi, sâmbătă seara, Jameson i-a provocat pe participanții la ADfel la un concurs de oratorie în irlandeză. Concurenții au citit la prima vedere texte diverse, de la bancuri până la declarații de dragoste, cu o intonație care li s-ar fi părut potrivită pentru cuvintele afișate pe ecran, pentru ca de-abia apoi să li se spună ce fel de text au citit. Comicul situației era dat de nepotrivirea între tonul adoptat de concurenți pentru discurs și natura reală a textului. Astfel, versurile cântecelor de dragoste au fost citite cu țipete, iar rețetele culinare ca și cum ar fi fost declarații de amor.

Drept recompensă, concurenții au primit o sesiune de mentorat despre whiskey, ținută de Cosmin Lupan, ambasador de brand Jameson România. După ce au degustat 3 tipuri de whiskey, fără să știe ce se află în pahare, Cosmin le-a explicat care sunt diferențele dintre whiskey-ul irlandez, scoțian și american și le-a explicat procesul de producție pentru fiecare dintre ele. Cosmin le-a mai povestit și despre istoria brandului, despre John Jameson, fondatorul companiei, despre portofoliul de branduri Jameson şi despre cocktail-urile recomandate.

În seara Grand Spoof, competiția de parodii de reclame susținută anul acesta de Joe sub sloganul “Îndrăzneşte să-ţi faci pauza publicitară aşa cum vrei tu” au fost proiectate cele mai bune clipuri din competiție, a fost dezvăluit topul juriului profesionist și câștigătorul desemnat de acesta.

Tomi X-tra iute a suplimentat numărul de extinctoare din terasă și a plasat unele și pe mese, pentru a le fi la îndemână oamenilor din terasă în cazul “incendiilor” provocate de ketchup-ul picant.

BestJobs a adus în terasă un ring de box şi doi instructori pentru a-i ajuta pe doritori să simuleze meciul de box dintre candidaţi şi angajatori. La baia domnilor, după o perdea prin care se zărea silueta unei fete care părea goala, Playboy a ascuns citate din paginile revistei, scrise de autori binecunoscuti, pentru a transmite mesajul că Playboy înseamnă mai mult decât femei dezbrăcate.. Chelneriţele au oferit domnilor, împreună cu berea comdandată, cartonaşe de la Men’s Health cu sfaturi despre cum să rămâi în formă, chiar dacă bei bere. Euroministorage a depozitat biciclete în baie, cu mesajul “Pentru pasiuni trebuie să îţi faci timp, nu loc”, MVcom a avut un concurs prin QR Code despre “ce idei nu se pot realiza în mod neconvențional”, Agrafa a distribuit ”Kituri de supravieţuire urbană”.

În Ziua Culturală, 13 branduri de organizații culturale, ecologice și educaționale și-au promovat programele în mod neconvențional. Este vorba de: Institutul Cultural Roman, One World Romania, Mai Mult Verde, atitudine, Şcoala ADC ADVICE Students, PRIME România, VIP România, internship.in, Paşi Către Viaţă, GRASP, Decât o Revistă și Biciclop.

La ADfel Galleries, participanţii au putut citi studii de caz de campanii neconvenţionale dintre cele mai premiate la nivel internaţional. ADfel Galleries au fost realizate cu sprijinul MyPoster.

Parteneri media ai evenimentului au fost: Realitatea TV, REALITATEA.NET, Q2M, MONEY.ro, Monopoly Media (ZOOM), MVcom, Men’s Health, Playboy, Transfer.ro, Cinemagia, Bursa de Reclame, Elevate, Betacons Euromedia, Cocor Media Channel, Pheonix Media, Neogen, Decât o Revistă.

Bucuresti, 22.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.