Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La AdBreak se bat tobele

Music Club (str. Baratiei 31) va gazdui miercuri, 11 octombrie 2006, cea de-a 18-a editie AdBreak, un eveniment IQads, prezentat de Orange. Cum toamna se culeg roadele, este si vremea agentiilor sa-si culeaga premiile de la cel mai important festival al Noii Europe: Golden Drum International Advertising Festival. Sub indrumarea lui Mihai Anton de la Liniile aeriene anton, invitatii acestei editii ne vor oferi detalii despre lucrarile inscrise in concurs anul acesta si ne vor impartasi propriile pareri si preferinte legate de Golden Drum 2006 sub toate aspectele sale, de la organizare la metodele de jurizare, de la nivelul competitiei pana la deciziile juriului si lucrarile premiate.

Anul trecut Leo Burnett & Target, cu Bogdan Naumovici in fruntea creatiei, aducea Romaniei premiul pentru Agentia Anului – Golden Rose. In acest an, tara noastra are cele mai multe inscrieri in festival si este reprezentata in juriu de Adrian Botan, Creative Director McCann-Erickson Romania, membru al juriului “Ad Campaigns”, si Mihai Coliban, Creative Director Lowe & Partners, membru al jurului “TV, Press, Outdoor, Design&Art Direction and Radio”. Cei trei, impreuna cu un al patrulea invitat, reprezentand agentia-surpriza a anului, ne vor dezvalui cate ceva din experienta lor de la Golden Drum 2006.

"Bate toba de aur si noi vorbim sa astupam zgomotul asta infernal. Cu cine vorbim stiti deja. Ce vorbim nu stiti inca. De asta batem toba. Ca sa veniti. Asadar. Toba de aur. Revenim la premii, la simpatii si antipatii. Ce ne-am face fara premii… am trai in armonie. Plictisitor. Sau nu. Hai sa vedem. Eu n-am luat nici un premiu. Ba da, am luat, v-am pacalit", afirma Mihai Anton, moderatorul evenimentului.

“Festivalul de la Portoroz este din ce in ce mai important pentru agentiile romanesti. Drept dovada, Romania are cele mai multe lucrari inscrise in acest an. In aceste conditii, nu puteam sa-l lasam sa treaca fara o discutie pe masura”, declara Marius Cristea din partea IQads.

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Kiss FM, HotNews.ro si de Grupul de Presa Catavencu, prin Cotidianul si 24-FUN.

Despre IQads
IQads este cel mai mare portal dedicat publicitatii din Romania. Avand o audienta lunara de peste 100 000 de vizitatori, IQads se adreseaza pasionatilor de publicitate, atat profesionisti ai industriei de advertising, marketing sau media, cat si simpli consumatori de publicitate, iubitori ai reclamelor inteligente. Datorita continutului bogat in informatie si actualizarilor permanente, IQads reprezinta pentru oricare dintre acestia „cea mai lunga pauza publicitara”

Bucuresti, 6.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.