free download 78 travel guides written by experts

La 5 ani de la infiintare, pastel devine agentia de comunicare ce ofera experiente complete de brand

Grupul de firme Pastel Group sărbătoreşte anul acesta 5 ani de activitate şi îşi reuneşte toate serviciile sub umbrela amplă a marketingului experienţial şi sub denumirea comună de pastel. Agenţia pastel devine astfel agenţia de comunicare integrată ce oferă experienţe complete de brand.

Schimbarea a venit ca urmare a trecerii pastel într-o nouă etapă de maturitate. Identitatea actuală exprimă corect spiritul și valorile agenției, fiind în acord cu percepția clienților asupra sa. Procesul de rebranding a adus cu sine modificări structurale pe toate palierele (resurse umane, client-service, financiar, administrativ, know-how), pentru a putea susține din interior noua promisiune a companiei. Odată cu aceasta, agenția a lansat și noul site şi a revitalizat blogul. pastel a lansat totodată şi site-ul marketingexperiential.ro, un spaţiu de know-how pentru experienţele complete de brand.

“Sloganul a bright experience ne indică poziționarea pe zona serviciilor de marketing experiențial. În același timp, arată că noi înșine suntem o experiență grozavă pentru clienții noștri, prin lucrările pe care le realizăm, prin entuziasmul real al echipei, prin preocuparea continuă de a oferi soluții”, a declarat Ioana Mucenic, visionary managing partner pastel.

De la începutul anului 2011 şi până în prezent, pastel şi-a îmbogăţit portofoliul de clienţi şi de proiecte cu Unilever Food Solutions (campanie locală şi regională), Kraft Foods (campanii in-store), TenarisSilcotub (organizare de evenimente), Vichy (design), Heidi Chocolat (packaging), precum şi prin câştigarea pitch-urilor organizate de Agenția Națională de Reglementare în Telecomunicații, TNT şi Avon Cosmetics.

„Sunt 5 ani de muncă continuă, 5 ani în care am învăţat enorm de la fiecare client şi campanie în parte. Cu ocazia acestei aniversări, ne dorim ca pastel să se poziţioneze pe piaţă ca agenţie de marketing experienţial şi să oferim clienţilor noştri experienţe complete și spectaculoase pentru brandurile lor”, a declarat Dana Popa, realistic managing partner pastel.

Agenția a fost înființată în 2006 de Ioana Mucenic și Dana Popa, la vremea respectivă doar studente în ultimul an. Capitalul de pornire a constat în 200 de euro, un laptop și o idee. La 5 ani distanță, agenția are o echipă de 15 persoane și peste 40 de clienți, din care aproximativ jumătate sunt colaborări continue, de lungă durată.

Despre pastel

pastel este agenţia de comunicare specializată în crearea de experienţe de brand. Printre clienţii agenţiei, se numără Heidi Chocolat, L’Oréal România, Kraft Foods România, Unilever Food Solutions, Petrom S.A., Silcotub Tenaris, Avon Cosmetics România, Bonduelle, Monsanto, KWS Semințe. La aceştia, se adaugă campania socială Sport pentru Viaţă, cel mai longeviv proiect al agenţiei.

Bucuresti, 13.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *