Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La 2 ani de activitate, Brandine Advertising isi lanseaza noua identitate online

Agenţia de strategie de brand şi creaţie Brandine Advertising lansează oficial noua interfaţă web www.brandine.ro. Evenimentul marchează împlinirea a doi ani de la înfiinţarea companiei şi a primei colaborări la nivel internaţional.

Brandine Advertising oferă servicii de strategie şi dezvoltare de brand, de la poziţionare până la identitate verbală şi vizuală, planificare strategică, design de ambalaj, campanii de comunicare integrate, creaţie ATL & BTL, design standuri de expoziţie, “insule” şi semnalizare in magazine, concepte de decorare a spaţiului. Echipa Brandine este formată din experţi în comunicare şi design, cu o experienţă comună în brand management şi publicitate de peste 20 de ani, pe conturi de referinţă precum Coca Cola, Connex, Orange, Nivea, McDonald’s, Ariel etc.

www.brandine.ro prezintă o viziune diferenţiată asupra brandingului şi a creaţiei publicitare: aceea de a obţine rezultate de marketing măsurabile prin eliberarea potenţialului brandului pornind din interior.

Anca Tănăsescu, Brand Strategist la Brandine, declară: “Ca efect al dinamicii din Romania, o piaţă în curs de maturizare, încă permisivă şi puţin concurenţială în majoritatea domeniilor, bugetele de marketing au fost multă vreme calculate restrictiv, fiind văzute de către manageri în mod deformat, mai degrabă ca o cheltuială decât ca o investiţie. De aceea, companiile au tins să minimizeze rolul strategiei de brand şi de comunicare, considerate un lux în condiţiile în care vocea concurenţei acoperea zgomotos orice mediu fără a ţine seama neapărat de vreun plan pe termen mediu şi lung. Actuala reaşezare economică vine să reconfirme însă avantajele enorme pe care le are un brand înaintea competitorilor săi în condiţiile unei poziţionări corecte, puternic diferenţiate, relevante şi a unei comunicări consistente, având la bază o strategie de comunicare integrată. Ca partener în crearea şi dezvoltarea imaginii companiilor-clienţi, punctul nostru forte îl constituie expertiza echipei pe conturi internaţionale şi locale, alături de flexibilitatea în soluţii, pornind din interiorul brandului”.

Noua identitate online a companiei dezvăluie mediului de afaceri evoluţia dinamică şi promiţătoare a unui brand nou şi puternic: proiectele realizate în cei doi ani de activitate sunt un indicator obiectiv al experienţei şi profesionalismului echipei sale şi tot atâtea argumente pragmatice care recomandă Brandine ca partener în proiectele de comunicare ce implică branding, planificare strategică şi/ sau creaţie.

Înfiinţată în februarie 2008, agenţia Brandine Advertising oferă servicii de strategie de brand şi creaţie unor organizatii din mai multe industrii şi zone de activitate, din ţară şi de peste hotare. Compania este specializată în branding, packaging, concepte pentru campanii integrate, design standuri expo şi in-store. Clienţii Brandine au activităţi în diverse domenii, de la producţie FMCG până la servicii de consultanţă sau vânzări auto. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.brandine.ro.

Bucuresti, 03.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.