Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La 15 ani pe piata, Sensiblu este rasplătit cu statutul de Superbrand pentru a treia oara

Sensiblu, liderul pieţei de retail farmaceutic, a primit pentru a treia oară statutul de Superbrand, în cadrul Galei Superbrands care a avut loc aseară la Bucureşti. În 2012 Sensiblu marchează 15 ani de existenţă şi 10 ani de implicare socială activă prin Fundaţia Sensiblu.

În cei 15 ani de dezvoltare, Sensiblu a inclus inovaţia centrată pe oameni în ADN-ul brandului său şi a impus o viziune modernă şi inovatoare în retailul farmaceutic: de la farmacia cu ghişeu la farmacia deschisă dedicată sănătăţii şi frumuseţii (prima în 1997) şi ulterior la conceptul de farmacie adaptată nevoilor şi profilului clienţilor in 2008.

Modelul de business, orientat spre dezvoltarea pe termen lung, a făcut din Sensiblu un brand puternic, cu peste 300 de farmacii în 60 de oraşe şi cu un portofoliu de peste 23.000 de produse, inclusiv branduri proprii.

“Le mulţumim celor 1,5 milioane de clienţi fideli pentru încrederea acordată. Încercăm constant să atragem în Sensiblu cei mai buni profesionişti, iar recunoaşterea primită din partea Superbrands ne confirmă performanţa echipei şi calitatea serviciilor pe care le oferim.

Este un succes care se datorează în primul rând farmaciştilor şi personalului farmaceutic: ei sunt aceia care transmit valorile Sensiblu în fiecare interacţiune cu pacienţii din farmacii. Datorită lor am reuşit în acest 15 ani să construim un brand românesc valoros şi de încredere”, spune Robert Popescu, CEO Sensiblu

Ce vor clienţii

Sensiblu a lansat în 1998 pentru prima dată un card de fidelitate în retailul farma. Acesta a devenit în prezent unul dintre cele mai complexe programe de loialitate de care beneficiază 1,5 milioane de clienţi pentru care sunt setate lunar peste 80 de promoţii.

Personalul bine pregătit, consilierea de specialitate, comunicarea directă şi prietenoasă cu pacientul, programele de fidelitate, campaniile de informare şi educare, experienţa plăcută de cumpărare într-un mediu prietenos şi implicarea socială sunt atributele care definesc Sensiblu şi argumentele pentru care brandul este cunoscut de peste 90% dintre români. Anual, pacienţii şi clienţii generează 15 milioane de tranzacţii, acestea fiind tot atâtea manifestări de încredere acordată specialiştilor Sensiblu.

“Peste 80% dintre consumatori consideră că principalele atribute ale unui Superbrand în România sunt: calitatea foarte bună a produselor sau serviciilor, respectul față de clienți, raport calitate – preț, încredere și reputație” spune Cătălina Stan Country Manager, Superbrands România.

Implicarea socială

Centrat pe oameni, Sensiblu aduce plus valoare nu doar prin servicii şi produse de calitate ci şi prin schimbările în bine pe care le generează în comunitate. Prin campanii şi iniţiativele sociale Sensiblu a contribuit direct la îmbunătăţirea vieţii unor categorii sociale defavorizate, în special a copiilor care se află în situaţii limită generate de sărăcie sau boli grave.

Fundaţia Sensiblu promovează o viaţă sănătoasă, lipsită de violenţă în familie, prin campanii de educare şi informare şi prin servicii directe pentru victimele violenţei domestice.

Din 2005, prin programul de Burse Sensiblu, 95 de studenţi ai facultăţilor de Farmacie beneficiază de burse sociale care le-au permis să-şi urmeze vocaţia de farmacist.

Istoricul Sensiblu şi Superbrands România

“Sensiblu este unul dintre brandurile româneşti care se menţine de mai mulţi ani în preferinţele clienţilor români şi in catalogul Superbrands”, arată Cătălina Stan Country Manager, Superbrands România.

Statutul de Superbrand a fost atribuit în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde o etapă de evaluare şi selecţie calitativă realizată de specialişti in marketing, comunicare şi branding şi o etapă de cercetare de piaţă.

După ce a fost prezent în catalogul Superbrand în 2007/ 2008 (prin grupul A&D Pharma) şi în 2008/2009, în 2010/2011 Sensiblu a fost primul brand românesc care s-a clasat în top 10 Superbrands alături de mărci internaţionale de renume.

Bucuresti, 27.04.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.