Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La 15 ani de activitate, Hotel Caro se reinventeaza online

Hotel Caro, unul dintre cele mai apreciate hoteluri de patru stele din Bucureşti, anunţă astăzi lansarea noului website pentru a sărbători 15 ani de activitate. Noul site, disponibil în limbile româna şi engleză, îşi propune să fie sursa de informaţii preferată pentru detalii despre hotel, organizarea de evenimente şi ofertele speciale ale hotelului.

Creat de studioul de design QBKL Media, noul site al hotelului se bazează pe un design modern şi atractiv, informaţii actualizate permanent, uşurinţa în navigare şi instrumente intuitive pentru a atrage organizatorii de evenimente şi turiştii din întreaga lume. Lansat în luna în care Hotel Caro sărbătoreşte 15 ani de activitate, site-ul beneficiază de o mai bună structurare a informaţiilor, versiunile în limba romana şi engleză oferind acces tuturor celor interesaţi la toate detaliile importante.

„Principalele obiective pentru relansarea site-ului sunt de a ne apropia mai mult de clienţii noştri şi de a deschide un dialog permanent, oferindu-le cât mai multe posibilităţi de a ne împărtăşi părerile şi sugestiile, precum şi o interfaţă mult mai rapidă pentru rezervările online. De asemenea, pe site-ul nostru cei interesaţi vor găsi întotdeauna cele mai bune tarife, precum şi oferte exclusive”, a declarat Octavian Lazăr, director executiv al Hotel Caro.

În 2008, Hotel Caro a înregistrat vânzări de aproximativ 4,5 milioane de euro, găzduind peste 42,000 de oaspeţi. Astfel, vanzările au fost cu 15% mai mari decât în 2007, profitul fiind de aproximativ 1 milion de euro. Pentru 2009, hotelul îşi propune implementarea conceptului „green hotel”, prin amenajarea unor spaţii verzi de dimensiuni mari şi prin utilizarea unor staţii de epurare ecologice şi a unor sisteme de cogenerare. Pentru a atrage mai mulţi oaspeţi în acest an, Hotel Caro va lansa o gamă de noi servicii pentru oamenii de afaceri, organizatorii de evenimente şi de nunţi, precum şi pentru cei care vin în Bucureşti pentru concerte.

Despre Hotel Caro
Hotel Caro este unul dintre cele mai apreciate hoteluri de patru stele din Bucureşti. Cu o arhitectură în stil germanic şi oferind spaţii de cazare confortabile, Hotelul Caro este locul ideal atât pentru turismul de afaceri, cât şi pentru cel de leisure. Hotel Caro este cunoscut pentru zona liniştită în care este amplasat, pentru facilităţile moderne şi serviciile de calitate pe care le oferă. Hotelul le pune la dispoziţie oaspeţilor săi 216 camere confortabile de patru şi trei stele, un restaurant cu o capacitate de 150 de locuri, un lobby bar precum şi 1050 de locuri dedicate organizării de evenimente.

În cei 15 ani de activitate, hotelul a fost vizitat de oaspeţi celebri, de la politicieni, la actori, cântăreţi şi nume importante din lumea modei. Câteva exemple îi includ pe Paco Rabbane, Charlotte Rampling, Mircea Diaconu, Holograf, Pasărea Colibri, Gheorghe Zamfir, Ghiţă Mureşan, Roberto Lamberti, Daniel Goiti. Pentru mai multe detalii, vizitaţi: www.carohotel.ro

Bucuresti, 28.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.