Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La 13 ani, GreenPixel lanseaza campania impotriva micilor ghinioane

Cu ocazia aniversării a 13 ani de activitate, agenția interactivă GreenPixel a lansat campania digitală “13. Cross your fingers!” prin care își invită prietenii din social media să ii protejeze în mod simbolic și amuzant de superstitiile legate de acest număr.

“Din punct de vedere al experienței pe care am acumulat-o în toți acești ani, al expertizei și pasiunii echipei nu avem emoții. Suntem pregătiți pentru orice provocare venită din partea clienților sau pieței. Totuși, în ce privește micile ghinioane de zi cu zi, un pic de ajutor nu strică niciodată… J” a explicat conceptul Marius Deak, fondatorul si directorul de strategie GreenPixel.

Aplicația Facebook lansată astăzi pe www.greenpixel.ro invită vizitatorii să aleagă 3-5 exemple de mici ghinioane pe care ar dori ca agenția GreenPixel să nu le întâmpine. Pe măsură ce acestea vor aduna mai multe voturi (“crossed fingers”), echipa se va considera “mai protejată”, datorită utilizatorilor, în anul care începe.

“Ne place ceea ce facem și ne distrăm din când în când cu câte un proiecțel amuzant. Așa s-a născut ideea acestei campanii, în care ne-am amuzat maxim inventând ghinioane și superstiții. Sperăm să fie la fel de amuzante și pentru voi” a adăugat Marius Deak

GreenPixel este una dintre cele mai vechi și respectate agenții interactive din România, fondată în 1999 de către Marius Deak sub sloganul “Rezultatele contează”. Pe parcursul celor 13 ani de activitate, agenția a ramas constantă în identitate și filosofie, reflectând aceste valori în cele peste 200 de proiecte realizate pentru: Connex, Vodafone, Ursus Breweries, Tarom, Banca Românească, FashionDays, Sanoma Hearst, Romtelecom, Rompetrol, Unicef, Ringier, ING, Fabryo, Pepsi, Unilever, La Fantana și mulți alții.

Cu un portofoliu impresionant de proiecte de referință pentru mediul online românesc și un palmares de premii locale și internaționale (care includ de 3 ori titlul de agenția anului si alte peste 20 de recunoașteri pentru proiectele derulate), GreenPixel își propune să continue să livreze rezultate și să își consolideze poziția pe piață.

În acest sens, printre planurile din viitorul apropiat al agenției se numără și unificarea tuturor activităților firmelor din grup sub o singură firmă – GreenPixel – care va îngloba și aria de expertiză și serviciile Avandor.

Bucuresti, 09.08.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.