Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kubis Interactive, marele castigator Webstock 2015

Câştigătorul Webstock Awards 2015 este Kubis Interactive, clasându-se pe locul 1 cu toate cele trei proiecte înscrise:
– Best in Category for Innovation: Grolsch Synthesizer
– Best in Category for Publishing: Grolsch Sound Experiment (concept şi implementare offline – Propaganda)
– Best in Category for Special Projects: Dove – You are the real beauty

Premiile Webstock 2015 au avut loc pe 2 octombrie şi au strâns pentru o zi întreaga comunitatea de digital din România. Webstock Awards oferă recunoaştere celor mai creative şi inedite proiecte şi campanii din online realizate în România, în ultimul an. Premiile sunt jurizate de specialişti în marketing şi persoane din agenţii de comunicare online, iar în aprecierea proiectelor contează foarte mult creativitatea şi experienţa generală oferită de acestea.

”Toată echipa este încântată de premiile de la Webstock care, practic, ne spun că suntem pe drumul cel bun și ne ambiționează să continuăm proiectele inedite pentru clienții noștri. Direcţia nouă pe care merge agenţia înca de anul trecut este cea de a aduce la un loc idei creative şi puterea tehnologiei pentru campanii inovatoare” a declarat Vlad Popovici, Managing Director Kubis Interactive.

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agenții de online din România specializată în marketing digital, cu peste 70 de specialişti în online în biroul din Bucureşti. Kubis are o prezenţă puternică în biroul local din Houston, Texas, şi cel mai nou birou deschis în Praga, Cehia. Totodată este singura agenție de digital care a lansat un studio de producție AV intern şi care își concentrează eforturile în crearea de conținut video pentru branduri.

Strategia Kubis referitor la crearea şi utilizarea conţinutului video în campaniile pentru clienţi vine în întampinarea tendinţelor pieţei de marketing, în care video-ul devine cea mai preferată modalitate de a genera conţinut iar campaniile trebuie să furnizeze în mod repetat experienţe relevante.

Dupa succesul de la Webstock Awards 2015, Kubis Interactive se pregăteşte pentru Internet&Mobile World 2015, cea mai mare expo-conferinţă dedicată industriei de digital&IT din Europa de Est, în cadrul căreia este partener digital.

Bucuresti, 06.10.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.